Raziła krzykliwa czerwono-żółta aranżacja elewacji dyskontu "Biedronka" na deptaku Bogusława w Szczecinie. Taka jej wersja nie była zgodna ani z estetyką tego miejsca, ani z oczekiwaniami szczecinian, ani z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Jakiś czas temu zmieniono sposób oklejenia witryn, jest też nareszcie nowa wersja logo sieci - w kolorystyce grafitu i brązu. (g)
Fot. Robert Stachnik
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
obojętny
2016-02-19 09:34:54
Bez znaczenia-kolejna bzdura!
Kinga
2016-02-18 08:39:48
oo! bardzo ładnie :)
Szyld
2016-02-18 07:40:06
Najbardziej żałosne w tej sprawie jest to, że ktoś w ogóle pomyślał o zamontowaniu pierwotnego szyldu. To, że szyld został zmieniony pod wpływem nacisków medialno-społecznych, wcale nie jest czynnikiem łagodzącym.
Takie jest właśnie myślenie polskich biznesmenów - "reklama dźwignią handlu".
Heniu
2016-02-17 21:55:51
Bardzo ładnie to wygląda, jak jeszcze dopracują naklejki bedzie elegancko.
Można?- Można!
gburmistrz
2016-02-17 19:35:29
fajnie wyglada ten szyld. jak Biedronka z wyzszej półki :-)
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.