Piłkarze Pogoni Szczecin w nowym sezonie grać będą w strojach nowej firmy Capelli Sport. We wtorek klub zaprezentował koszulki domowe przygotowane przez nowego partnera technicznego.
Koszulki wyglądają efektownie, są w barwach granatowo-bordowych, w tradycyjne pionowe pasy. To ma być jednak tylko dodatek do miejmy nadzieję zdecydowanie lepszej gry, niż w rundzie wiosennej tego roku.
Firma Capelli Sport przygotowała trzy komplety koszulek, jednak na cztery dni przed inauguracją sezonu zaprezentowano jedynie model koszulek domowych. Na prezentację dwóch zastępczych modeli będziemy musieli jeszcze nieco poczekać.
W nowym zestawie strojów jest kilka charakterystycznych elementów związanych z tradycja klubu i miejscem. Wśród nich jest Gryf Szczeciński umiejscowiony na karku, a także złoty herb na piersi. Na tyle koszulki umiejscowione będzie logo Miasta, dziś najpoważniejszego partnera biznesowego klubu po wycofaniu się Grupy Azoty.
Cena dedykowanego Pogoni Szczecin produktu wynosi 229 złotych. W przypadku koszulki dziecięcej cena jest niższa, wynosi 179 złotych. Za dodatkowe 20 zł można nanieść nadruk i numer na plecy. Według zapewnień klubu cena jest najniższa z możliwych, trykoty są dedykowane Pogoni Szczecin i produkowane według autorskiego wzoru. Na razie nie są jeszcze dostępne w sprzedaży, gdyż pierwsza dostawa zabezpieczyła potrzeby drużyny. Kolejna jest w drodze.
W filmie reklamowym biorą udział wychowankowie klubu: Sebastian Kowalczyk, Maciej Żurawski, Kacper Smoliński, Hubert Turski, Kacper Kozłowski. To są nasze największe piłkarskie nadzieje na najbliższy sezon. Każdy z nich jest już po debiucie w ekstraklasie, niektórzy z dużymi szansami na mocny, międzynarodowy rozwój. (par)