Niedziela, 24 listopada 2024 r. 
REKLAMA

Piłka nożna. Koniec akcji crowdfundingowej

Data publikacji: 07 kwietnia 2017 r. 13:36
Ostatnia aktualizacja: 08 kwietnia 2017 r. 08:12
Piłka nożna. Koniec akcji crowdfundingowej
 

W czwartek o godzinie 23 zakończyła się crowdfundingowa akcja Pogoni Szczecin polegającą na zbiórce pieniędzy na projekt czwartej trybuny nowego stadionu piłkarskiego.

Koszt projektu to 1 milion złotych. Udało się zebrać dokładnie 338 762 złotych co oznacza, że nie osiągnięto nawet połowy zaplanowanego celu. Do akcji włączyło się 2258 kibiców. Całą resztę będzie musiał sfinansować klub, który de facto po wybudowaniu obiektu będzie jego gospodarzem.

W akcji crowdfundingowej były do wygrania nagrody. Średnia wpłata wynosiła 150 złotych.

– Przy tak dużej liczbie osób biorących udział w akcji to wynik niespotykany w Polsce – mówi Marek Bogacki z Fans4Club.

Projekt wskoczył na podium wszystkich realizowanych na platformie Fans4Club. To obecnie trzeci wynik, za dwiema akcjami Wisły Kraków. (par)

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

jacek
2017-04-07 23:52:13
"Udało się zebrać dokładnie 338 762 złotych co oznacza, że nie osiągnięto nawet połowy zaplanowanego celu" A dziwi to jeszcze kogoś? Pogoń gra fatalnie, nie pamiętam już kiedy wygrała mecz. Z poziomu jaki aktualnie reprezentuje, nadaje się co najwyżej do 1 ligi, a nie do ekstraklasy. Przez kilkadziesiąt lat obecności w ekstraklasę, z małymi przerwami, raptem była dwukrotnie wicemistrzem Polski. Żadnych sukcesów, żadnych ambicji, po co w Szczecinie taka drużyna? Już wolę wcale.
tak
2017-04-07 23:47:38
Angielski do poprawki, redaktorze
kibic
2017-04-07 19:13:19
Viola hala sportowa,filharmonia ... fryga też były sfinansowane z naszych podatków i nikt nie pytał się nas o zdanie!!!
Viola
2017-04-07 18:15:47
I dla tych 2258-u kibiców pozostałe 380 tysięcy mieszkańców miasta ma wybudować stadion za 200 milionów? To jakiś obłęd.
mieszkaniec
2017-04-07 15:44:29
Szkoda ze nie zaczeto zbiorki z 10-15 lat temu wtedy moze na cały stadion by sie uzbieralo i miejscy podatnicy nie musieliby fundowac prywatnemu klubowi-prywatnej spolce akcyjnej w ktorej miasto nie ma zadnych udzialow -darmowego stadionu, kwestie wizerunkowe to antyreklama miasta a nie reklama czy promocja, za 150 baniek mozna by juz zrobic mega waterfront nad odra.Oby tylko klub placil potem miastu za dzierzawe tego stadionu nie mala kase bo inaczej to sie nie kalkuluje
$
2017-04-07 14:13:12
I tak nieźle, średnio 150,03 zł na kibica to sporo.

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA