Uniwersytet Szczeciński zajął trzecie miejsce w konkursie Genius Unversitatis 2019 organizowanym przez Wydawnictwo Perspektywy. Nagrodę w kategorii „Uczelnia w mediach społecznościowych” wręczono w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie podczas XXXI Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2019.
Nagrodzony Super Team to konkurs, którego pomysłodawcą i organizatorem jest Biuro Promocji i Informacji US. Został on skierowany do studentów I i II stopnia studiów stacjonarnych, jak i niestacjonarnych. Celem Super Team było wyłonienie grupy, której wizerunek posłużyłby do wsparcia kampanii rekrutacyjnej US.
Zdjęcia zwycięskiej ekipy studentów wykorzystano w najnowszym informatorze US i na jego wizerunku oparto kampanię rekrutacyjną. Fotografie z profesjonalnej sesji umieszczane są na materiałach drukowanych promujących ofertę edukacyjną, na stronach internetowych i social mediach.
– Dodatkowo zwycięska drużyna zaangażowała się mocno w życie uczelni – informuje Karolina Płotnicka-Błach, p.o. rzecznika prasowego US. – Kluczowy jest jej udział w targach i spotkaniach z maturzystami, gdzie reprezentują Uniwersytet Szczeciński.
VII Genius Universitatis 2019, w którym Super Team został laureatem, to konkurs dla polskich uczelni na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej. Prace w siedmiu kategoriach oceniała kapituła składająca się ze specjalistów zajmujących się na co dzień marketingiem, reklamą i social mediami.
(as)
Fot.US