Tylko 60 groszy będą kosztowały bilety na koncert jubileuszowy szczecińskiej Opery na Zamku - 15 stycznia o godz. 18. Ich sprzedaż rusza w tę sobotę (7 stycznia) o godz. 14 w kasie instytucji. Jedna osoba może kupić tylko dwa bilety.
Wspomniana szczecińska scena będzie obchodziła 60. urodziny. Z tej okazji odbędzie się koncert. Jakie czekają widzów atrakcje? Oto co opera obiecuje na swojej stronie internetowej: „Zobaczymy portret własny opery, ze słynnymi motywami w librettach, z jej bohaterami i wspaniałymi tematami muzycznymi. Będą momenty wzniosłe, śmieszne i straszne, nie zabraknie też wspomnień i planów na przyszłość. Wszystko to we wspaniałej interpretacji artystów Opery na Zamku".
To nie koniec atrakcji. Za darmo będzie można obejrzeć zakamarki opery: „Zakamarki, które na co dzień widzą nieliczni: od podziemi, przez salę główną, orkiestron, salę prób baletu czy słynną komnatę z najstarszymi freskami w regionie. Nasze tajemnice zdradzać będą przewodnicy. Krótko mówiąc: Opera się rozbiera!" - obiecują organizatorzy dnia otwartego - 16 stycznia, w godz. 14 - 19. Zwiedzanie w odstępach dwudziestominutowych i maksymalnie trzydziestoosobowych grupach (czas trwania około 50 minut, uczestnicy spotkają się w Galerii O., wejście K).
(MON)
Fot. Dariusz Gorajski
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
wspaczek
2017-01-14 13:29:11
Ide do opery ale nie wiem jak się ubrać?? psia kostka ,nie mogę znaleść fotek z poprzednich jubileuszy:( ale ciesze sie bardzo że idę:).Do zobaczenia nielicznym:)
zmarznięty
2017-01-07 20:09:33
Dziś widać było taki to wspaniały marketingowy pomysł miała Opera (też kocham, jakby ktoś pytał). Krzyki, przepychanki, dantejskie sceny przed kasą - to dzieło widzów wściekłych po długim czekaniu w kolejce, a wcześniej upokorzenie ponad 2-godzinnym staniem na mrozie - to już zasługa kierownictwa Opery i jej marketingowego geniuszu. Kto był, ten widział ten przykry jubileuszowy pomysł dla operowych gości. Było gorzej na słynnych filmikach kiedy w Lidlu były wyprzedawane Crocs-y czy torebki Witchen. Czuję niesmak i zniechęcenie. Nigdy więcej.
Jakub Rabizo
2017-01-07 07:23:26
a ja mam problem, bo nawet nie wiem, kto do mnie pisze...anonimowo nie porozmawiamy...nawet, jeśli Pan/Pani ma doświadczenie w marketingu, przykro mi...pozdrawiam serdecznie i też kocham Operę!
Do Jakuba Rabizo
2017-01-06 17:08:25
Nie wiem kim Pan jest i jaką branżę Pan reprezentuje, ale widać że z marketingiem kultury ma Pan niewiele wspólnego. Jeśli ktoś z muzyków jest dobry to publiczność przyjdzie posłuchać go i za darmo i za 60 gr i za 500 zł. Nie widzę związku między biletami za 60gr na 60 lecie Opery, a płatnością 200 zł dla muzyków. Spektakle, w szczególności operowe z natury są deficytowe, więc idąc Pańskim tokiem myślenia nigdy muzycy nie dostaliby tych 200 zł. Ja na galę 60 lecia przyjdę obojętnie czy przyjdzie mi zapłacić 60gr czy 150 zł. Na galę Sylwestrową i Noworoczną chociaż bilety były drogie, nie można było ich nabyć. Ludzie kochają tę instytucję i jej artystów! Bravo Opera
Jakub Rabizo
2017-01-06 06:55:50
60 groszy za bilet?
Lepiej byłoby za darmo rozdawać...tak to wychodzi trochę...powiedzmy eufemistycznie...jak "sprzedawanie swojego ciała za niewielkie pieniądze".
Potem nie dziwmy się, że muzykom nie chcą płacic za usługi. "No, Panie, ja nie zapłacę za pana granie 200 złotych! Przecież w Operze mam za 60 groszy cały spektakl!"
Brawo za pomysł. Upokarzania kultury ciąg dalszy.
Brawo, Panie Dyrektorze! Sala będzie pełna, a Marszałek zadowolony:)
Pozdrawiam serdecznie miłośników Muzyki!
Honorat
2017-01-04 18:29:32
Myślałem, że chodzi o namiot przy Energetyków. Szkoda by było.
ups
2017-01-04 08:53:50
"Opera się rozbiera". Hasło na poziomie. Ktoś tu chyba tęskni za klubem go-go...
Foto
2017-01-04 07:18:58
Dobrze, że to Opera się rozbiera, a nie jej śpiewaczki, bo dla widzów mogłoby się to skończyć niezbyt ciekawie hah.
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.