Koszulki dla dzieci i dorosłych, magnesy, zestawy widokówek. Szczecińska filharmonia wypuściła do sprzedaży swoje gadżety reklamowe.
- Mamy t-shirty dziecięce z wizerunkami bohaterów komiksu „Bon Ton”: Wioliną dla dziewczynek i Robinem Nietaktem dla chłopców, czarne i białe koszulki dla dorosłych z rysunkiem naszego gmachu - wylicza Kamila Matczak, rzecznik prasowy instytucji. - Są dwa wzory magnesów na lodówkę, katalog o budynku w trzech językach, album „Hey w Filharmonii. Szczecin Unplugged", płytę „Feel Harmony Quintet", komiks dla najmłodszych i dwa zestawy widokówek.
Ceny - od 10 złotych za magnesy i kartki po 35 złotych za koszulki. Gadżety (ich zestaw będzie rozszerzany) kupić można w sklepiku na pierwszym piętrze, mieszczącym się naprzeciwko wejścia na parter sali symfonicznej. Stoisko czynne jest w przerwach koncertów. ©℗
(kas)