Dwa dni wykładów i warsztatów, dwunastu najlepszych ekspertów z całej Polski i wiele godzin warsztatów na temat najnowszych trendów w branży. W sobotę 23 stycznia, zaczyna się Marketing Trends 2016 - największe spotkanie marketingowców w Szczecinie.
Na konferencji wystąpi łącznie 12 praktyków i specjalistów od reklamy, komunikacji i nowych mediów, m.in.: Artur Kurasiński, Jacek Kotarbiński, Yuri Drabent, Paulina Wyrębowska, Karol Dziedzic czy Kamil Bolek. To oni stoją za sukcesami takich marek jak: Brand24 - narzędzia do monitoringu sieci, którego używa nawet Biały Dom, FreshMaila - najszybciej rozwijającej się polskiej platformy do profesjonalnego mailingu, czy AbstrachujeTV - jednego z najpopularniejszych kanałów na YouTube wchodzącego w skład sieci LifeTube.
W sobotę program przewiduje 8 prezentacji, w niedzielę - praktyczne wykłady na temat m.in. Google Analytics, tworzenia strategii komunikacji, content marketingu, e-mail marketingu, social media i brandingu.
Dokładny program i lista prelegentów Marketing Trends 2016 dostępne są na stronie: www.marketing2016.pl.
Organizatorem Marketing Trends 2016 jest Levels s.c., twórca Inspiration Day Show. Partnerem merytorycznym wydarzenia została agencja komunikacji interaktywnej SO FINE, partnerem technologicznym Spot Beans, a partnerami organizacyjnymi Hotel DANA Business & Conference oraz Service Inter-Lab Uniwersytetu Szczecińskiego.
* * *
Mamy dla Państwa 2 podwójne zaproszenia na pierwszy dzień konferencji. Można je zdobyć odpowiadając na następujące pytanie: Które wystąpienie na Marketing Trends 2016 chciałbyś zobaczyć najbardziej?
Napisz dlaczego i przekonaj nas, że to właśnie Ty powinieneś wziąć udział w konferencji.
Odpowiedzi prosimy przesyłać na adres mailowy: konkurs@kurier.szczecin.pl - na odpowiedzi czekamy do piątku, 22 stycznia, do godz. 12. Zwycięzców powiadomimy o wygranej mailowo.
(sz)