Czwartek, 20 czerwca 2024 r. 
REKLAMA

Mobilna aplikacja dla pracowników Grupy Azoty

Data publikacji: 15 listopada 2023 r. 06:41
Ostatnia aktualizacja: 19 listopada 2023 r. 16:05
Mobilna aplikacja dla pracowników Grupy Azoty
Nowa aplikacja umożliwia lepszą komunikację pracowników z zarządami spółek. Fot. Grupa Azoty  

Wystartowała mobilna aplikacja dla pracowników zatrudnionych w czterech największych zakładach Grupy Azoty. Najważniejsze funkcjonalności aplikacji obejmują: ReactBOX – przedstawianie opinii na zadany temat, IdeaBOX – możliwość zgłaszania innowacyjnych pomysłów i InfoBOX – dostęp do aktualnych informacji z życia firmy.

– Nowa aplikacja umożliwia lepszą komunikację pracowników z zarządami spółek – mówi Tomasz Hinc, prezes Grupy Azoty SA. – Zgodnie ze strategią Grupy Azoty, spółki dążą do zwiększenia udziału innowacji pracowniczych wśród projektów, które realizują. Mam nadzieję, że nowa aplikacja, a szczególnie opcja IdeaBOX przyczyni się do znaczącego wzrostu liczby zgłoszeń w tym obszarze. Zachęcamy wszystkich pracowników do pobrania nowej aplikacji „Grupa Azoty”, aktywnej komunikacji oraz zgłaszania swoich pomysłów w ramach programu innowacji pracowniczych.

Aplikację dla pracowników Grupy Azoty można pobrać ze sklepów Google Play oraz AppStore. Jest przeznaczona dla zatrudnionych w Grupie Azoty SA, Grupie Azoty Zakładach Azotowych „Puławy” SA, Grupie Azoty ZAK SA i Grupie Azoty Zakładach Chemicznych „Police” SA.

(ek)

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

Tak tylko
2023-11-19 16:00:52
Jest przeznaczona da pracowników spółek-córek GA. Pozostali, t.j. pracownicy spółek-wnuczek (a w Policach jest ich chyba z pięć) to pracownicy drugiej kategorii, drugiego sortu wręcz. Życie idzie naprzód, pierwszy sort coś jakby ma problemy z utrzymaniem władzy ale ludzi, rzemieślników, często z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem po prostu olewają a młodym pokazują gdzie ich miejsce.

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA