Wystartowała mobilna aplikacja dla pracowników zatrudnionych w czterech największych zakładach Grupy Azoty. Najważniejsze funkcjonalności aplikacji obejmują: ReactBOX – przedstawianie opinii na zadany temat, IdeaBOX – możliwość zgłaszania innowacyjnych pomysłów i InfoBOX – dostęp do aktualnych informacji z życia firmy.
– Nowa aplikacja umożliwia lepszą komunikację pracowników z zarządami spółek – mówi Tomasz Hinc, prezes Grupy Azoty SA. – Zgodnie ze strategią Grupy Azoty, spółki dążą do zwiększenia udziału innowacji pracowniczych wśród projektów, które realizują. Mam nadzieję, że nowa aplikacja, a szczególnie opcja IdeaBOX przyczyni się do znaczącego wzrostu liczby zgłoszeń w tym obszarze. Zachęcamy wszystkich pracowników do pobrania nowej aplikacji „Grupa Azoty”, aktywnej komunikacji oraz zgłaszania swoich pomysłów w ramach programu innowacji pracowniczych.
Aplikację dla pracowników Grupy Azoty można pobrać ze sklepów Google Play oraz AppStore. Jest przeznaczona dla zatrudnionych w Grupie Azoty SA, Grupie Azoty Zakładach Azotowych „Puławy” SA, Grupie Azoty ZAK SA i Grupie Azoty Zakładach Chemicznych „Police” SA.
(ek)