III Konferencja Intermodal In Poland 2024 w Starej Rzeźni w Szczecinie
III Konferencja Intermodal In Poland 2024 w Starej Rzeźni w Szczecinie
[GALERIA]
Data publikacji: 19 września 2024 r. 14:47
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2024 r. 23:49
III Konferencja Intermodal In Poland 2024 w Starej Rzeźni w Szczecinie. Fot. Piotr Sikora
W Szczecinie trwa III Konferencja Intermodal In Poland 2024.
To spotkanie podmiotów działających w sektorze transportu, spedycji i logistyki (TFL) oraz firm współpracujących z portami morskimi w Szczecinie i Świnoujściu.
Temat pierwszej czwartkowej debaty to: "Terminal kontenerowy w Świnoujściu na nowej mapie logistycznej Europy". Kolejna dotyczy logistyki magazynowej w kontekście morskich i intermodalnych łańcuchów dostaw. W programie tego dnia są jeszcze dwie debaty: "Znaczenie korytarza Północ — Południe dla branży logistycznej" i "Transport intermodalny w regionie Morza Bałtyckiego".
W piątek uczestnicy imprezy udadzą się m.in. na wizytę studyjną do fabryki KALMAR w Stargardzie
(ps)
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
Żeglugowiec
2024-09-24 10:10:29
Terminal kontenerowy - 2 MLN TEU - czy to realne / ok 200 zawinięć rocznie (statków ok 10tysTEU ??? wtedy zdolność polskich portów wskoczy na pułap ca 5 MLN TEU - cały Bałtyk to ok 10 MLN TEU , załóżmy "odbudowę" handlu Rosji - to ok 15 MLN TEU (maks) - z realnymi planami ograniczeń zależności chińskiej (co już obserwujemy w Szwecji,Finlandii i Danii ) - Wniosek założenie dla Świnoujścia / 2 MLN jest realne jeżeli wzrost udziału Chin w Polsce o 200-300% - Tego chyba nie chcemy !
Akwon
2024-09-23 23:40:07
przypomina mi się Fryga, - koszty - sukcesy i wieczna pamięć
obserwator
2024-09-19 17:01:22
Jeden dzień powinien być poświęcony na wspomnienia o firmie ATS INTERNATIONALKE SPEDITION i jej prezesie Panu Arturze Rosenbergu twórcy i założycielu tej największej w Polsce firmy spedycyjnej, transportowej i logistycznej .Firmy innowacyjnej , nowoczesnej jak na tamte nieodległe czasy .
Ta firma to początek intermodalnych rozwiązań w logistyce i transporcie. Ta firma to prekursorzy , pionierzy nowoczesnej logistyki a jej Prezes to inicjator wszelkich innowacji w logistyce.
Mirek
2024-09-19 16:30:21
Bardzo potrzebny jest ten terminal kontenerowy. Podwórkowi eksperci już dają głos na nie.
obserwator
2024-09-19 15:26:00
Kiedy nowa chłodnia składowa w Szczecinie??? To priorytet dla Szczecina i nowego terminala kontenerowego jeśli powstanie. Chłodnia Gryf powinna zostać przeniesiona na inne miejsce a na tym terenie powstać opera tak ja w Sydney. Chłodnia Szczecińska jest już stara i nie ekonomiczna.
Terminal kontenerowy jest niepotrzebny w Swinoujściu bo tam żaden armatort nie popłynie zreszta nie ma z czym.Jest Bremerhaven, Gdańsk, Gdynia.Ale chłodnie trzeba postawic nowa na nabrzeżąch portowych.
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.