Czwartek, 02 maja 2024 r. 
REKLAMA

Pracują z uśmiechem choć telefon w szpitalu dzwoni cały czas...

Data publikacji: 12 września 2023 r. 05:41
Ostatnia aktualizacja: 12 września 2023 r. 07:41
Pracują z uśmiechem choć telefon w szpitalu dzwoni cały czas...
Magdalena Pokorska, Katarzyna Dobruchowska i Zenobia Iwona Mańkowska – sekretarki medyczne poradni specjalistycznych Samodzielnego Publicznego Szpitala Rejonowego w Nowogardzie.  

Uzupełniają dokumentację, rejestrują pacjentów, bez przerwy odbierają telefony, a mimo to pracują z uśmiechem. Takie po prostu są sekretarki medyczne z poradni specjalistycznych Samodzielnego Publicznego Szpitala Rejonowego w Nowogardzie.

Lekarze mnóstwo czasu spędzają na uzupełnianiu dokumentacji pacjentów. Szansą na odciążenie ich w tych obowiązkach jest praca sekretarki medycznej. Magdalena Pokorska, Katarzyna Dobruchowska i Zenobia Iwona Mańkowska świetnie sobie radzą zarówno z tym, jak i kontaktami z pacjentami.

- Ważne jest, żeby być uprzejmym, spostrzegawczym, kompetentnym... W tym miejscu szpitala poza możliwością zapisania się do lekarza, przychodzący tu pacjenci powinni uzyskać kompletną informację dotyczącą świadczeń dostępnych w naszych poradniach w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Rejonowym w Nowogardzie - mówi Magdalena Pokorska, sekretarka medyczna pracująca od 2018 roku w SPSR w Nowogardzie. - Pacjenci dzisiaj są, ogólnie mówiąc, niecierpliwi i oczekują szybkich terminów na wizytę - czemu trudno się dziwić - dlatego staramy się jak możemy, żeby im pomóc. Dobro,

...
Zawartość dostępna dla Czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 71% treści.

Pełna treść artykułu dostępna w
eKurierze
z dnia 12-09-2023

 

Tekst i fot. Jarosław Bzowy
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

Alicja
2023-09-12 11:35:38
Bardzo dobry szpital i opieka w nim.
Mama
2023-09-12 10:14:01
Niestety mam inne doświadczenie -w okresie postpandemicznym spotkały mnie w tym szpitalu drzwi od izby przyjęć zamknięte na klucz , z niepełnosprawnym niemówiącym dzieckiem na ręku mając podejrzenie złamania lub skręcenia w obrębie nogi nie zostałam nawet wpuszczona do szpitala, panie nie chciały poprosić na dół lekarza na konsultację aby ocenił uraz , kazano nam jechać do zdrojów, zero empatii
Piotr
2023-09-12 09:15:48
Kadra medyczna nie odbiera telefonów, nie można sie dodzwonić ani do szpitala ani do przychodni. Rejestratorki, pielegniarki z NFZ to lenie miernoty nastawione na kasę za bylejakość lub zbywanie pacjenta. Prywatnie to wszystkie telefony odbiorą, a nawet sami lekarze witają z uśmiechem klienta jelenia do płacenia dwa razy za tą samą usługę.

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA