Na stacji kolejowej Stargard niemal gotowy jest peron nr 3. A cztery wiadukty zmodernizowane są połówkowo. - Przed nami ostatnia, ale jeszcze długa prosta - mówią przedstawiciele PKP Polskie Linie Kolejowe.
Przedstawiciele PKP PLK i firmy Trakcja SA, która jest wykonawcą przebudowy wiaduktów i stacji kolejowej Stargard, pokazywali dziennikarzom i gościom postępy na placu budowy.
- Peron nr 3 jest prawie skończony, to jeden z trzech, które będą zmodernizowane - mówi Tomasz Łojewski, dyrektor projektu z firmy Trakcja. - Mamy też już stalową wiatę o długości 170 metrów na peronie nr 2, który też będzie przebudowywany w całości. A będziemy mieli wiatę o długości 300 metrów, jedną z najdłuższych w Polsce. Peron 1 też doczeka się modernizacji.
Peron nr 3 jest wyższy i szerszy. Ma antypoślizgową nawierzchnię i ścieżki naprowadzające dla niewidomych. Stoją tam już ławki, zamontowano tablice informacyjne, wyświetlacze, gabloty z rozkładami jazdy, nowe oświetlenie.
Nadal trwają prace w przejściu podziemnym. Będzie ono prowadziło od budynku dworca na perony oraz w drugą stronę miasta do
...