Nasi Czytelnicy ze Stargardu i okolic interweniują w sprawie rachunków za gaz. Niektórzy nie mogą ich elektronicznie wygenerować, inni dostają je z opóźnieniem. Gazownia zapewnia, że kłopoty są przejściowe.
- Tylko jakoś przejść nie mogą - żali się pan Tomasz ze Stargardu. - Od ponad dwóch miesięcy nie mogę na swoim koncie klienta wygenerować rachunku za gaz. Wiele razy już próbowałem. Pojawia się ciągle komunikat o modernizacji systemu billingowego. Informatycy zastrajkowali czy ktoś gazownię zhakował? A dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem!
Klienci żalą się też, że nie dostają na czas rachunków. Te przychodzą po terminach płatności.
- Co się dzieje z tą gazownią?! - pytają stargardzianie.
Rzecznik PGNiG tłumaczy się, że modernizowany jest system rozliczeniowy, co powoduje problemy z generowaniem faktur w systemie. Zapewnia, że są one chwilowe.
- Informujemy, że w związku
...