Czwartek, 13 listopada 2025 r. 
REKLAMA

Kupili kanapę, spali na podłodze. Uszkodzony mebel i stracone nerwy

Data publikacji: 13 listopada 2025 r. 19:13
Ostatnia aktualizacja: 13 listopada 2025 r. 19:13
Kupili kanapę, spali na podłodze. Uszkodzony mebel i stracone nerwy
Do Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Szczecinie trafia wiele osób z prośbą o poradę czy interwencję dotyczącą zakupów mebli, artykułów wyposażenia wnętrz i utrzymania domu u różnych sprzedawców. Fot. Anna GNIAZDOWSKA  

Ponad miesiąc spali na materacu, bo nowo kupiona kanapa okazała się połamana. Sklep obiecywał szybką wymianę, ale przez tygodnie nic się nie działo. - Nie chodzi nawet o pieniądze, tylko o traktowanie człowieka z szacunkiem - mówi pani Bożena, zawiedziona klientka salonu meblowego.

REKLAMA

Pani Bożena i pan Jerzy to małżeństwo emerytów ze Szczecina. Kupili kanapę w Agata Meble, zapłacili 3 tysiące złotych. Jak mówi pani Bożena w rozmowie z „Kurierem Szczecińskim" był to zakup premium, do którego wliczono koszty transportu i montażu mebla.

- Kupiłam ją dokładnie 30 września. Kiedy ją wniesiono, okazało się, że kanapa jest połamana. Obiecali, że w ciągu trzech dni sklep wymieni ją na nową - opowiada pani Bożena. - Te trzy dni trwały do czwartku, szóstego listopada. Wykonałam wiele telefonów, jeździłam do sklepu na prawobrzeżu. Ciągle słyszałam, że załatwią tę sprawę.

Jak twierdzi kobieta, przy każdym telefonie i wizycie w salonie Agata Meble pracownicy rozkładali ręce, nie byli poinformowani o sprawie, nie wiedzieli też, jakie czynności podjąć. Pani Bożena i pan Jerzy słyszeli jedynie, że

...
Zawartość dostępna dla Czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 68% treści.

Pełna treść artykułu dostępna w
eKurierze
z dnia 13-11-2025

 

 Agata Jankowska
REKLAMA

Komentarze

Bett
2025-11-13 19:31:10
Wg Laskowika z kabaretu Tey,skrót SKLEP tłumaczy się : Stój Kliencie Lub Ewentualnie Poczekaj. I nie inaczej jest w tym przypadku,choć to nie lata 8o-te.

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA