Poniedziałek, 23 grudnia 2024 r. 
REKLAMA

Kumulacja inwestycji na drogach i torach w Szczecinie

Data publikacji: 11 marca 2021 r. 17:03
Ostatnia aktualizacja: 16 maja 2021 r. 20:23
Kumulacja inwestycji na drogach i torach w Szczecinie
 

Zapowiadana w Szczecinie od kilkunastu miesięcy kumulacja inwestycji drogowo-tramwajowych stała się faktem. To jednak jeszcze nie jej szczyt. Ten wciąż przed nami. Nadchodzące miesiące i lata to okres wzmożonych robót budowlanych oraz wiążących się z nimi utrudnień. Na mapie miasta coraz więcej miejsc na czerwono, oznaczających już realne utrudnienia, jak też tych na żółto, które są zapowiedzią następnych blokad bądź uciążliwości w poruszaniu się głównie samochodami.

Urzędnicy magistratu, podległych im służb oraz zarządzający spółkami komunalnymi przepraszają, apelują o cierpliwość i wyrozumiałość, sugerując mieszkańcom porzucenie dotychczasowych przyzwyczajeń komunikacyjnych wobec perspektywy jeszcze większych niż dotąd korków. I obiecują: informacje o nowych przeszkodach będą na bieżąco aktualizowane.

- Mamy pik inwestycyjny - tak aktualną sytuację podsumowuje Michał Przepiera, zastępca prezydenta odpowiedzialny za miejskie inwestycje. - Szczecin staje się jednym wielkim placem budowy. Budowy węzłów drogowych, przebudowy torowisk oraz realizacja mniejszych inwestycji drogowych

...
Zawartość dostępna dla Czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 88% treści.

Pełna treść artykułu dostępna w
eKurierze
z dnia 11-03-2021

 

Tekst i fot. Mirosław WINCONEK
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

Marek
2021-03-11 20:57:14
Nie roboty są problemem, tylko bezmyślna organizacja ruchu, przykład to piorun na estakadzie pomorskiej. Widać, że autor pomysłu nie był tam zapewne od lat. Wstyd dla władz miasta.
W mojej ocenie
2021-03-11 20:22:55
Nie mam nic przeciwko po tylu latach zaniedbań,ale oczekuję i wymagam lepszego planowania,lepszej dynamiki i jasnej strategii.To co obserwuję od miesięcy to lustrzane odbicie walki rządu PiS z pandemią,czyli chaos brak logiki i konsekwencji. Tak to my z tego zarówno placu budowy jak i walki z Covidem nie wyjdziemy przez najbliższe 10 lat. Tempo prac i siły w to zaangażowane nie napawają optymizmem. Stąd słynne już "po szczecińsku" poślizgi i wieczne kłopoty w planowym zakończeniu danej inwestycji.
Papryka
2021-03-11 19:38:52
Kurczak czytać już nie można. Nie robią nic to płaczecie że dziury w jezdni , krzywe tory że nic się nie robi gdzie idą nasze podatki itp. Jak coś w końcu się robi też źle że korki itp. Jeżeli nie chcecie stać w korkach zalecam spacer, rower, elektryczne hulajnogi ( można wypożyczyć).
Floating garden 2050
2021-03-11 18:47:19
opóźnienia, opóźnienia i jeszcze raz opóźnienia. Czy jest ktoś odpowiedzialny w magistracie za brak nadzoru i totalne olewanie mieszkańców? Budować można wszystko latami wówczas jest wrażenie że coś się robi. Szkoda że nic nie kończy w terminie ....
Wk...ny kierowca
2021-03-11 18:07:02
Stałem wczoraj w korku na Łady, Trasie Zamkowej i Estakadzie ponad godzine... Na Estakadzie (wyjazd ze Sz-na ca 16:30) naliczylem chyba z 15 pracujących robotnikow - nie to nie dowcip - ja wiem na pewno zaraz odezwie sie odpowiedzialna osoba z UM i usłyszę odpowiedz ze na dolnym poziomie pracowało 180 osob. Wracałem Estakadą koło 21 a tam nikogo, zadnych robotnikow, na zadnym z kierunkow! Prosilbym o informacje dlaczego jest tak mało pracownikow remontujacych Estakade i dlaczego nie pracuje sie na 3 zmiany 24/7. Podobno remont ma trwac 2 lata.... Jakim **** trzeba byc aby nie wymusic na wykonawcy zaangazowanie wiekszej ilosc pracujacychh przy remoncie Estakady i pracy 24/7...
Gość
2021-03-11 17:43:59
Szkoda tylko, że na większości inwestycji są już roczne opóźnienia. Na nowych jeszcze nie, bo dopiero się zaczęły ale wszystko przed nami :(
lknj
2021-03-11 17:32:31
Urzędnicy Magistratu wbrew zaleceniom Ministerstwa Zdrowia sugerują siedzenie ( stanie ) sobie na plecach w pojazdach komunikacji miejskiej. A co do powiedzenia ma prokuratura w temacie namawianie do łamania obostrzeń sanitarnych. ?

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA