Piątek, 27 grudnia 2024 r. 
REKLAMA

Czy tramwaje linii 5 i 7 pojadą do pętli „Głębokie”?

Data publikacji: 11 lipca 2024 r. 07:21
Ostatnia aktualizacja: 12 lipca 2024 r. 08:45
Czy tramwaje linii 5 i 7 pojadą do pętli „Głębokie”?
Jest petycja w sprawie wydłużenia trasy tramwajów 5 i 7 do pętli „Głęboke”. Zdaniem autora pisma jest to możliwe technicznie i nie wiązałoby się z dużymi wydatkami. Innego zdania jest ZDiTM, który twierdzi, że braki kadrowe i brak pieniędzy uniemożliwiają dokonanie takich zmian w najbliższym czasie Fot. Dariusz GORAJSKI  

Przedłużenie tramwajowych linii 5 i 7 przyniosłoby wiele korzyści pasażerom, w tym dostęp do Jeziora Głębokiego, szpitala przy ul. Arkońskiej czy pośredni transport do Polic - twierdzi Eugeniusz Szymala, autor petycji, która została skierowana do prezesa spółki Tramwaje Szczecińskie. Zdaniem ZDiTM w najbliższym czasie nie ma takiej możliwości, ale miasto nie wyklucza tego rozwiązania w przyszłości. Technicznie jest to wykonalne…

W uzasadnieniu pan Eugeniusz napisał, że od odcinka na ul. Sosabowskiego do Szafera w tramwajach nr 5 i 7 jeździ mało pasażerów. Proponuje, aby trasę obu tramwajów wydłużyć do pętli przy Jeziorze Głębokim (od ronda Olszewskiego).

- W ten sposób mieszkańcy Prawobrzeża (linia nr 7) i z rejonu stoczni (linia nr 5), ale i Krzekowa - uzyskaliby bezpośrednie połączenie z halą Arena, Laskiem Arkońskim i kąpieliskiem Arkonka oraz mieliby wygodny dojazd na kąpielisko

...
Zawartość dostępna dla Czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 56% treści.

Pełna treść artykułu dostępna w
eKurierze
z dnia 11-07-2024

 

Agata Jankowska 
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

Bogdan
2024-09-23 09:19:47
Czy My już mamy 1 kwietnia?
Niebuszewiak
2024-07-12 16:17:29
Z Sosabowskiego na Arkońską 3 od Netto Areny.Z Głębokiego 10.
Wiciech
2024-07-12 08:24:08
W miastach są specjalne systemy które optymalizują powiązania w sieci aby " więź" była optymalna. W naszych warunkach najlepiej to rozwiązują Radni. Spece od komunikacji rabiią to gorzej.
(-oo-oo-)~(-oo-oo-)
2024-07-11 16:29:39
zróbcie jedną linię co będzie nią kursował tramwaj dookoła miasta od pętli do pętli i wtedy każdy dojedzie tam gdzie zechce.
Izydor
2024-07-11 15:55:13
Warto zainwestować te parę groszy i pociągnąć linię do Głębokiego. Same korzyści, wystarczy chwilę pomyśleć.
Wystarczy...
2024-07-11 15:31:58
... żeby przedłużyć linię 5 na Głębokie żeby można było dostać się na Krzekowo. Super że linią 10 można jechać z Głębokiego do szpitala na Arkońskiej i w stronę Kołłątaja bez przesiadki.
krótko
2024-07-11 14:03:24
Głupota i bezsensowne dodatkowe koszty.
Daniel
2024-07-11 12:05:03
Wspaniały pomysł. Sytuacja jest idealna żeby to zrealizować. Wszystko jest proste, nie ma co komplikować.
Alicja
2024-07-11 10:33:41
A po co w ciecinie komunikacja miejska. Jakie było moje dzisiaj rano zdziwienie jak podjechałam autem na Zakłady Piekarnicze na Łukasińskiego, chciałam jak zwykle zaparkować auto i pojechać 86 do pracy. Niestety ktoś postawił blokady na miejscach parkingowych na tej pętli i...pojechałam do pracy autem. Tak właśnie krzystek wspiera poruszanie się komunikacją miejską. Czyli od dziś jeżdżę do centrum autem. Brawo włodarz miasta, przekonałeś mnie do jeżdżenia do pracy autem.
Po co?
2024-07-11 10:21:25
Jest dobrze tak jak jest.
Ula
2024-07-11 10:19:00
Autobus pospieszny A został przywrócony tak na odczepnego . Mieszkańcy chcieli powrotu poprzednich tras czyli B ze Słonecznego a A z Bukowego i wtedy autobus A nie jeździłby pusty . Trzeba trochę pomyśleć zanim się coś zrobi
Edek
2024-07-11 10:08:21
Pan postulujacy takie rozwiązanie powinien spojrzeć na mapę polaczen komunikacyjnych miasta i zobaczyć ze nie ma żadnego problemu żeby dojechac do Arkonki czy Głębokiego.Dla mnie temat zastepczy i niepotrzebne bicie piany.
@szczecinianin
2024-07-11 10:01:19
Zapewne pan Gieniu myśli że każdy wypuszczony tramwaj to dla spółki manna z nieba w postaci wpływów z biletów i że organizator przewozów i przewoźnik to jedno:D
Kokos
2024-07-11 09:58:47
Co za oszołomstwo...4 linii na Głębokie się zachciewa. Po prostu rozwala jaką wiedze mają ludzie ile takie rzeczy kosztują... Do obu linii trzeba dodać po jednej brygadzie żeby zachować częstotliwość i możliwości przerw dla motorniczych. A ostatecznie okaże się że w dni niepogody będą woziły powietrze bo raczej nie zapełnią ich autobusy kończące na Głębokim. Mam nadzieje że ZDITM spuści tą petycje do kibla.
Pomorzanin
2024-07-11 09:03:33
Kasa poszła na "linię turystyczno-wyborczą" A, a że inne linie jeżdżą coraz rzadziej, nie mają żadnego skomunikowania z innymi, albo nie dojeżdzają tam gdzie powinny, to już nikogo nie obchodzi...
Szczecinianin?
2024-07-11 08:34:08
Co ma prezes Tramwajów Szczecińskich do wydłużenia czy jakichkolwiek zmian na trasach? Pan Eugeniusz pomylił adresatów

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA