„Drodzy goście, tęsknimy za Wami!" - to hasło kampanii organizowanej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego. Branża zachęca podróżujących do pobytu w hotelach i podkreśla odpowiednie przygotowanie do przyjęcia gości. Akcji towarzyszy kampania outdoorowa w największych miastach Polski oraz w mediach społecznościowych.
Branża hotelowa w związku z epidemią znalazła się w kryzysie. W nadmorskich miejscowościach w naszym województwie olbrzymim problemem są zamknięte granice i brak turystów z Niemiec, którzy zapełniali poszczególne obiekty. Dzisiaj wielkie hotele pozostają puste. Zniesienie obostrzeń niewiele w tym względzie zmieniło.
- Dopóki nie otworzą granic, będziemy notować straty. To droga donikąd. Partnerzy z Niemiec wręcz nie wierzą nam, gdy mówimy, że do dzisiaj nie jesteśmy pewni, kiedy granice zostaną otwarte. Stracimy naszych klientów na rzecz innych państw w Europie, a to w dalszej perspektywie oznacza upadki firm, tysiące ludzi bez pracy - mówią przedsiębiorcy turystyczni ze Świnoujścia.
Jednym ze sposobów minimalizowania strat są zabiegi branży o polskiego turystę.
...