Wtorek, 16 lipca 2024 r. 
REKLAMA

Czas na czwartą generację szczecińskiego roweru miejskiego?

Data publikacji: 15 stycznia 2020 r. 15:27
Ostatnia aktualizacja: 12 listopada 2020 r. 22:15
Czas na czwartą generację szczecińskiego roweru miejskiego?
 

Wypożyczenia darmowe szczecińskiego roweru miejskiego stanowią ok. 90 procent wszystkich wypożyczeń. Wpływy z płatnych wypożyczeń wyniosły w ubiegłym roku ponad 190 tys. zł netto. Sytuacja roweru miejskiego niepokoi niektórych radnych. Proponują nowe rozwiązania.

Liczba wypożyczeń szczecińskiego roweru miejskiego była w ubiegłym roku mniejsza. Spadła do 410 tys. z 490 tys. w roku 2018. Sytuacja ta zaniepokoiła kolejnego radnego miejskiego, tym razem z Koalicji Obywatelskiej - Przemysława Słowika (wcześniej dopytywał o nią jeden z rajców z PiS).

- Decyzje użytkowników o rezygnacji z korzystania z rowerów bike_s możemy upatrywać przede wszystkim w coraz gorszym stanie technicznym rowerów i spadającej z roku na roku liczbie dostępnych rowerów. Dochodzi do tego przestarzały system stacji dokujących, który utrudnia wypożyczenia, zamiast maksymalnie ułatwiać i zachęcać do podróży rowerem. Kilkadziesiąt hulajnóg elektrycznych i znacznie mniej skuterów elektrycznych na minuty, nie powinno mieć zbyt dużego znaczenia dla wypożyczeń rowerów. Szczególnie że hulajnogi pojawiły się dopiero

...
Zawartość dostępna dla Czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 66% treści.

Pełna treść artykułu dostępna w
eKurierze
z dnia 15-01-2020

 

Autor: Dariusz Staniewski
Fot. Ryszard Pakieser
REKLAMA
REKLAMA

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA