Dążą do szybkiego otwarcia granic, przekonują, że nie ma bezpieczniejszego miejsca na ziemi i zachęcają niskimi cenami. Nawet branża turystyczna z krajów najbardziej dotkniętych przez pandemię obmyśla strategię promocji.
Pomysły bywają kontrowersyjne, ale stawką w tej grze są miliony miejsc pracy i krajowe gospodarki. W tym globalnym wyścigu o gości bierze udział także branża turystyczna w województwie zachodniopomorskim.
Turystyka, czyli ponad 10 procent światowego PKB
Światowa Rada Podróży i Turystyki (World Travel & Tourism Council) wyliczyła, że epidemia koronawirusa stworzyła zagrożenie dla 50 milionów miejsc pracy w globalnym sektorze podróży i turystyki. Wedle jej szacunków podróże w tym roku spadną o jedną czwartą, a kontynentem, który najbardziej ucierpi, będzie Azja. Jednocześnie przedstawiciele WTTC zakasali rękawy i rozpoczęli kampanię promocyjną, która ma przeciwdziałać skutkom epidemii. Rozpoczęli kampanię reklamową #TohetherInTravel, która ma na celu pokazanie, jak ważne jest ożywienie społeczności turystycznej i jak wielką wartością dla nas
...