Jaka przyszłość czeka Szczeciński Rower Miejski (SRM)? - W listopadzie nastąpi koniec umowy z Nextbike Polska, a co za tym idzie, kontynuacja programu roweru miejskiego stoi pod znakiem zapytania - pisze w interpelacji do prezydenta radna PiS Agnieszka Kurzawa.
Szczeciński Rower Miejski odnotował w tym roku zmniejszenie liczby użytkowników i wypożyczeń rowerów. Główny powód to pandemia koronawirusa i wyłączenia SRM z transportu indywidualnego. Mieszkańcy skarżą się także na wadliwość pojazdów i niedogodne umiejscowienie stacji dokujących. Wkroczenie na ulice nowoczesnych elektrycznych skuterów i hulajnóg również przyczyniło się do mniejszego zainteresowania SRM.
- Wiemy również, że w listopadzie nastąpi koniec umowy z Nextbike Polska, a co za tym idzie kontynuacja programu roweru miejskiego stoi pod znakiem zapytania. Ponadto stan techniczny rowerów, ich zużycie nie sprzyjają
...
Zawartość dostępna dla Czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 64% treści.
Pełna treść artykułu dostępna w eKurierze z dnia 17-09-2020
Zrobić ceny za rower tak, by miasto nie musiało sponsorować tych rowerów.
xyz
2020-09-17 14:01:52
Instytucja roweru miejskiego będzie zanikała.Wdrożenie jej jako wiodącego rozwiązania komunikacyjnego przez Zielonych to ślepa uliczka
Kolo
2020-09-17 13:25:17
Które to ideologie lubiały narzucać innym co mają robić?
xyres
2020-09-17 13:24:10
Rozszerzenie strefy płatnego parkowania powinno skutecznie wspomóc instytucję roweru miejskiego
Viola
2020-09-17 12:41:57
Rower miejski i większość ścieżek rowerowych to pieniądze wyrzucone w błoto.
stop wykluczeniom
2020-09-17 11:26:57
Nie można wykluczać osób które nie umieją jeździć na rowerze, nie chcą jeździć na rowerze i nie lubią jeździć na rowerze czyli mają bicyklofobię..Stop wykluczeniom ze względu na awersję do bicykli. Bicyklonormatywni nie mogą narzucać innym światopoglądu
gars
2020-09-17 11:10:46
Wystarczyłoby zakazać wjazdu samochodów do centrum miasta, zaraz byłoby więcej wypożyczeń rowerów, bo ludzie musieliby się jakoś przemieszczać.
AMG V8
2020-09-17 10:31:25
A ulice jak zostały zwężone tak zostaną nie po to Adolf budował szerokie ulice by je zwężać na rzecz jakiś śmiesznych rowerów
rozwiązanie
2020-09-17 10:30:26
To tylko jeszcze jeden argument za tym aby rozszerzyć SPP i podnieść w niej ceny. To powinno zwiększyć ilość wypożyczeń roweru miejskiego.
wręcz przeciwnie
2020-09-17 10:24:51
Ja widzę coraz więcej ludzi na rowerach - ale swoich, prywatnych.
Grażyna
2020-09-17 10:07:09
Cała koncepcja Zielonych od radnego Słowika żeby oprzeć się na rower upada.To nie zbadali jak się kształtuje zainteresowanie rowerami miejskimi?
-
2020-09-17 09:44:54
Bardzo mało ludzi widać na rowerach, więc różnie może być.
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.