Wiemy, jak wygląda oficjalne logo marki Zrobione w Szczecinie, które będzie przyznawane oryginalnym szczecińskim produktom i usługom. Zwycięski projekt stworzyła Aleksandra Szwajda, studentka Grafiki Projektowej na Wydziale Sztuk Wizualnych w Akademii Sztuki w Szczecinie.
- Konkurs na zaprojektowanie logo marki Zrobione w Szczecinie został ogłoszony w grudniu ubiegłego roku - informuje Piotr Zieliński z Centrum Informacji Miasta. - Łącznie do konkursu wpłynęły 32 prace, które zostały ocenione m.in. pod względem oryginalności i właściwości promocyjnych, łatwości zapamiętywania i rozpoznawania znaku. W wyniku głosowania komisji konkursowej wybrany został projekt przygotowany przez Aleksandrę Szwajdę. Wybrany znak charakteryzuje się wysokim poziomem artystycznym spełniającym jednocześnie rolę marketingową oraz informacyjną.
Autorce zwycięskiej pracy została przyznana nagroda w wysokości 2000 zł. Dodatkowo laureatka otrzyma zlecenie na przygotowywanie projektu podstawowej księgi znaku o wartości 2000 zł netto. Marka Zrobione w Szczecinie przyznawana będzie szczecińskim produktom bądź usługom, "które wyróżniają się najwyższą jakością i kreują pozytywny wizerunek miasta Szczecin".
- Marka ma na celu promowanie postaw gospodarczych i kreatywnych w mieście, kreowanie pozytywnego wyobrażenia o mieście i wzmacnianie szczecińskiej tożsamości oraz patriotyzmu lokalnego. Realizacja projektu „Zrobione w Szczecinie” jest jednym z elementów Drugiego Porozumienia Programowego dla Szczecina - dodaje Piotr Zieliński.
(as)
Podpis: Logo "Zrobione w Szczecinie" zaprojektowała Aleksandra Szwajda.