Sobota, 23 listopada 2024 r. 
REKLAMA

Znowu pękają szyny. Pech to pech [GALERIA] (akt. 2)

Data publikacji: 29 stycznia 2016 r. 09:27
Ostatnia aktualizacja: 11 kwietnia 2021 r. 15:42
Znowu pękają szyny. Pech to pech
Zespawane szyny na trasie SST Fot. Mirosław Winconek  

Trwa przywracanie komunikacji po zespawaniu pękniętych szyn na trasie SST. Przed godz. 10 przywrócono ruch tramwajów najpierw na prawobrzeże, a później także w kierunku centrum. Obecnie tramwaje linii 2, 7 i 8 zaczęły już jeździć w obu kierunkach. 

Wcześniejsza informacja

Kolejne kłopoty na trasie tramwajów linii 2, 7 i 8. Nie kursują na odcinku Wyszyńskiego - Basen Górniczy. Po raz kolejny pękły szyny - tym razem w 2 miejscach na moście Długim.

Pasażerowie mogą korzystać z autobusów zastępczych oraz linii pospiesznych.

ToT

Wcześniejsza informacja

Nie mają szczęścia pasażerowie szczecińskiej komunikacji miejskiej jadący z i na prawobrzeże. Połączenie znów stoi. Po niespełna 3 dniach od przywrócenia ruchu pękły kolejne szyny. Tym razem jednak uszkodzenie nie dotyczy trasy Szczecińskiej Szybkiego Tramwaju a starego torowiska na moście Długim. Ekipy Tramwajów Szczecińskich próbują na szybko załatać tory, tak by przywrócić komunikację między obiema częściami miasta. Gruntowna naprawa tego fragmentu torowiska będzie się odbywała w nocy.

(sz)

Na zdjęciu: Zespawane szyny na trasie SST
Fot. Mirosław Winconek

!ZOBACZ GALERIĘ ZDJĘĆ AUTORSTWA NASZEGO FOTOREPORTERA RYSZARDA PAKIESERA Z NAPRAWIANIA USZKODZONYCH TORÓW  

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

spawalinik
2016-02-08 18:05:03
szyny made in Ukraine niestety
Obserwator
2016-01-30 14:34:38
Idę o zakład że, szyny są Made in China.
JaKto
2016-01-29 23:51:46
Te schody na Bulwarze to w końcu jakie mają być.Czy one są luźne , czy już ruchome jak w dobrym markecie-no wiecie.
krezus
2016-01-29 20:19:52
: W Szczecinie brakuje przede wszystkim dobrych nadzorców wszelkich robót budowlanych, które tutaj odbierane są w stanie, który nie miałby szans w Poznaniu, Opolu, Wrocławiu lub Gdyni. To może i nie podlega bezpośrednio Krzystkowi, ale w obecnej sytuacji powinien on interweniować i przyczynić się do wymiany kadr gdzie jest to konieczne. Szczecinianie tak bardzo przyzwyczajeni są do wszechobecnego partactwa, że go już nie dostrzegają. Nikomu tutaj nie przeszkadza, że schody na bulwarze nadodrzańskim, przy USC, od chwili odbioru do dziś są częściowo luźne, że płyty nowo położonych chodników są nierówne a fugi niewykończone. Brak starannego wykończenia i niedbałość o detale sa typowe dla tego miasta. Nie powinno się więcej zlecać robót takim firmom jak energopol, lepiej wziąć solidnego wykonawcę z Poznania lub choćby ze Stargardu, bardzo słusznie nie szczecińskiego, ale całkiem schludnego i estetycznego. Pracownicy Energopolu znajdą u nowego pracodawcy zatrudnienie, co nie będzie miało większego znaczenia dla jakości robót, bo winne zaniedbaniom są niefachowe i niedouczone kadry kierownicze nadzorujące wykonanie. 
Jan
2016-01-29 20:14:58
Szczecin w ruinie. I to jak raz jest prawda.
Czy wreszcie ktoś z naszej PrOwincjonalnej mafii szczecińskiej POjdzie siedzieć ???
2016-01-29 17:43:00
.
gh
2016-01-29 14:50:06
A może zadać pytanie jaka huta, czy walcownia robiła szyny?
Miś na Marę
2016-01-29 13:49:22
Partactwo a nie "pech".
Tak jak myślałem
2016-01-29 12:32:02
Szyny na sztywno. Proponuję aby ten inżynier ( pożal sie Panie Boże ) Przeszedł się na jakikolwiek most kolejowy i sprawdził, popatrzył a czasem może pomyślał ( choć to prawdopodobnie nie jest jego najmocniejsza strona ). Rozumiem, opuszczał zajecia , chodził na wagary, robotę znalazł po znajomości ale jest internet, można poczytać. Panie inzynierze tutaj jest o tym. Są nawet obrazki jeśli z czytaniem jest problem. http://www.transportszynowy.pl/torytramdylatacja.php
SromotnikBezwstydny
2016-01-29 12:14:24
Nie narzekajcie! Jest dobrze...tzn. normalnie...a własciwie - wracamy do "normalności"... Swój swego kryje, łapa łapę..noga nogę...czyli normalnie...
maciej
2016-01-29 11:38:32
to ja proponuje zrobic dzien pieszego pasazera tak jak w filmie bareji i bedzie i smieszno i strasznie a jakie nawiazanie idealne do szczecina a tych dyrektorow prezesow i prezydenta to wywalic na zbity pysk i zabrac sluzbowe samochody i nagrody
Szyny
2016-01-29 11:30:18
Nie szczujcie na wykonawcę, bo jeszcze ktoś spyta się pana Prezydenta o honor.
pasazer
2016-01-29 10:57:39
moim zdaniem caly zarzad tramwaji szczecinskich i zditm-u włacznie z jasnie carem woloszczukiem powinien poleciec niedosc ze sst okazuje sie coraz wiksza porazka to jeszcze komunikacja miejska to istna swawola. dosc trzymania tych darmozjadow
bieta
2016-01-29 10:28:25
Nie żebym broniła inwestycji SST, ale cały czas są problemy z torowiskiem na odcinku Most Długi - Basen Górnicy, które było remontowane przez Energopol!!! Co za skandaliczna fuszerka i narażenie życia mieszkańców! Nie widzę szybkiego zlikwidowania całego tego problemu. Prezydent, TS, Energopol powinni odpowiedzieć za marnowanie pieniędzy i narażanie życia szczecinian.
Most jak most
2016-01-29 10:01:40
Za czasów Niemca był zwodzony, więc siłą rzeczy przynajmniej w dwóch , trzech miejscach szyny miały szczeliny. Most pracuje, jak każda konstrukcja. Błysk inteligencji technicznej inżynierów prawdopodobnie nakazywał zespawanie i usztywnienie torowiska. I to może być cała tajemnica tego bubla.
tylko pytam...
2016-01-29 09:57:50
Czy szczecińska p r o k u r a t ura jest nadal zajęta ściganiem rowerzystów po piwku i działkowiczów palących gałęzie w ogrodach? tylko pytam...
Widz
2016-01-29 09:56:54
To wina motorniczego,hamowal ostro i kola staly sie kwadratowe i wykrzywiło szyny....:
Rafał
2016-01-29 09:44:47
Na moście Długim prace prowadził Energopol Szczecin w ramach robót przy SST. Czyli znowu ta firma.
Zibi
2016-01-29 09:37:21
O ile pamiętam to most długi też był zamykany bo odbywał się na nim remont podczas budowy SST. Czyli co, zamykali most i nie wyremontowali torów. Przecież to chore! Dosłownie ktoś za ten cały bubel SST powinien do więzienia trafić. Chyba ktoś miał płacone pewnie duże pieniądze za nadzór nad inwestycją!

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA