czwartek, 24 maja 2018.
Strona główna > Wiadomości > Zmiany w Centrum Obsługi Najemców

Zmiany w Centrum Obsługi Najemców

Zmiany w Centrum Obsługi Najemców
Data publikacji: 2018-01-19 18:19
Ostatnia aktualizacja: 2018-02-14 22:44
Wywietleń: 1054 310112

Wszystkie ważne sprawy lokatorzy mieszkań komunalnych mogą już załatwić w jednym miejscu – w Centrum Obsługi Najemców przy ul Jagielońskiej 33 i 34 w Szczecinie. Dodatkowo Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych uruchomił kontakt telefoniczny i e-mailowy do zgłaszania awarii.

Dotychczas lokatorzy mieszkań komunalnych, zarządzanych przez ZBiLK, w Centrum przy Jagiellońskiej załatwiali sprawy związane z czynszami. Teraz w tym miejscu mogą zgłosić również awarię lub usterkę. Do wyremontowanych pomieszczeń przeniósł się Dział Techniczny i technicy z poszczególnych rejonów.

– Nasi najemcy w jednym miejscu mogą załatwić wszystkie ważne dla siebie sprawy. Do niedawna poszczególne działy były rozproszone po całym Szczecinie. Teraz załatwiając sprawy czynszowe, można jednocześnie zgłosić usterkę w mieszkaniu lub zasięgnąć innych informacji – mówi Lilla Królikowska, dyrektor Zarządu Budynku i Lokali Komunalnych w Szczecinie. – Dzięki temu, że istotne dla najemców działy są w Centrum, komunikacja między urzędnikami i najemcami jest lepsza. Powinna również wzrosnąć szybkość i jakość załatwiania spraw naszych lokatorów.

Co zmieniło się w lokalu Centrum na lepsze? Wyremontowano stare pomieszczenia, położono nowe posadzki, zamontowano nowe sufity, wstawiono ścianki, nowe drzwi i okna. – Dla najemców zaprojektowano salę, w której będą mogli załatwić swoje sprawy dotyczące remontu lokalu, zgłosić awarie, zasięgnąć informacji itp. W sali wydzielone zostało miejsce do zabaw dla dzieci, które wraz z rodzicami przychodzą do Centrum – wylicza Tomasz Klek.

Rzecznik podkreśla, że nowym udogodnieniem jest możliwość zgłoszenia awarii lub usterki bez wychodzenia z domu (w godzinach pracy ZBiLK) pod numer 91 48 88 796 lub napisać e-maila na adres: awaria@zbilk.szczecin.pl. – Awarię, która wymaga pilnej interwencji można zgłosić, tak jak do tej pory, dzwoniąc na numer pogotowia lokatorskiego – 19 720 – przypomina rzecznik.

– Jeśli jednak najemca będzie chciał załatwić sprawę osobiście, Centrum przy Jagiellońskiej jest bardzo dobrze skomunikowane. Dotrzeć można do niego komunikacją miejską, w promieniu 100 metrów znajdują się przystanki tramwajowe linii 5, 7 i 9 oraz autobusowe linii 86. Dla osób przyjeżdżających samochodem jest wyznaczony parking. Centrum jest także przystosowane dla osób starszych i niepełnosprawnych – dodaje Tomasz Klek.

Wraz z rozwojem CON powoli wygaszane są rejony administracyjne ZBiLK. – Jeszcze do końca ubiegłego roku najemca mógł złożyć wniosek lub zasięgnąć informacji przy ul. Kadłubka, Szpitalnej i Komuny Paryskiej. Ten okres przejściowy pozwalał najemcom na płynne i spokojne przyzwyczajenie się do zmiany. Natomiast wraz z początkiem tego roku już wszystkie sprawy można załatwiać w Centrum przy ul. Jagiellońskiej 33 i 34 – wyjaśnia rzecznik.

(isz)

Fot. UM

Zmiany w Centrum Obsługi Najemców Zmiany w Centrum Obsługi Najemców

Komentarze

Piotr
Jasne, ale mi to ułatwienie, do swojego abk-u miałem 5 minuty piechotą, a teraz muszę zapychać 40 minut komunikacją miejską. Miałem nieprzyjemność tam załatwiać sprawę, w moim abk byłe dwie panie od czynszów, a tam na cały Szczecin jest 6 i to ma usprawnić i przyspieszyć obsługę? Musiałem odstać prawie godzinę aby cokolwiek załatwić, to ci dopiero dobra zmiana.
2018-01-19 20:35:08

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu
Pogoda
14
na godz. 00:00
Zobacz prognozę na trzy dni

Przez granice

Dodatek specjalny do „Kuriera Szczecińskiego”
Przez granice
CZYTAJ WIĘCEJ

Über die Grenzen

Sonderbeilage der Zeitung „Kurier Szczeciński”
Uber die grenzen
LESEN SIE MEHR

Filmy

Zwiedzanie z prezydentem
Opóźnienia na szczecińskim dworcu
Otwarcie groty
Poprzedni Następny

Nekrologi

kondolencje

Joannie Walczak
W Kurierze Szczecińskim
Kup najnowsze lub archiwalne wydanie Kuriera Szczecińskiego w wersji elektronicznej.
Przejdź do sklepu
Zamieść ogłoszenie w Kurierze Szczecińskim oraz w wersji elektronicznej.
Daj Ogłoszenie
Cyfrowy
„Mirosław Kwiatkowski niniejszym przeprasza za bezprawne naruszenie dóbr osobistych Pana Przemysława Rafała Chmury, których to naruszeń dopuścił się w treści sporządzonych przez siebie artykułów pod tytułem: – „Biuro nieruchomości w przepompowni”, „Pośredników ci u nas dostatek”, „Wypaczone notarialne umowy”, „Notariusze naginali przepisy”, „Czarna dziesiątka mijającego roku”, „Chwasty tygodnia”, „Pośrednicy drwią z Temidy” oraz „Wyrok na notariusza” opublikowanych w Kurierze Szczecińskim odpowiednio w dniach 23 stycznia 2015 r., 13 lutego 2015 r., 27 listopada 2015 r., 28 grudnia 2015 r., 31 grudnia 2015 r., 9 września 2016 r. oraz 11 października 2016 r., a także stronie internetowej gazety, w których to artykułach zawarto nieprawdziwe i niesprawdzone informacje na temat sposobu świadczenia usług przez Pana Przemysława Rafała Chmurę, w czasie gdy wykonywał on zawód notariusza, oraz o rzekomych nieprawidłowościach, których miał się dopuścić przy świadczeniu tych usług. Mirosław Kwiatkowski zobowiązuje się również do poszanowania dóbr osobistych Pana Przemysława Rafała Chmury.”