W związku z zakończeniem prac przy przebudowie przejazdu kolejowego w ciągu ul. Stołczyńskiej (przy skrzyżowaniu z ul. Inwalidzką) od poniedziałku (2 grudnia) przywrócone zostały trasy i rozkłady jazdy obowiązujące przed dniem 12 listopada 2024 r. (linia 63) oraz przed dniem 19 listopada 2024 r. (linie 102 i 526). Linia zastępcza 802 została zlikwidowana.
(k)
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
@Piotr
2024-12-02 19:24:29
Rządy tuska. Oby mu los za wszystko podziekował..
@Piotr
2024-12-02 18:22:50
To trzeba mieć niezły gruz pod kopuła żeby w takim miejscu zadawać pytanie jakie zdajesz . Tobie się prasa codzienna pomyliła chyba z miesięcznikami i tygodnikami o profilu ekonomicznym....
Do Piotr
2024-12-02 17:27:16
Piotr pisz informuj , jak nie jest napisane , zamieszczone . Wiedz jedno obecne czasy mamy takie , jak ta Manipulacja TVN na całego , tzn przewaga rośnie, a w niektórych stanach jest ona już większa od błędu statystycznego mówi Wrona. Tymczasem prowadzący wydanie programu Grzegorz Kajdanowicz zaskoczył komentarzem do wypowiedzi kolegi, w którym stwierdził, że "przewaga Trumpa jest minimalna i nierozstrzygająca". Miłego dnia !!
Piotr
2024-12-02 13:54:12
Redakcjo czemu nie piszez o bardzo waznycn sprawach a o głupotach?
Niemcy przejmują port Szczecin Swinoujscie!!
Kanadyjsko-duński sojusz konsorcjów Vittera i SM przejmie terminal zbożowy w Gdyni. Nie udawało się to im za rządów PiS ze względu na ochronę bezpieczeństwa państwa. Dodajmy do tego rezygnację z budowy terminala zbożowego w Gdańsku i plan sprzedaży szczecińskiego terminala zbożowego amerykańskiemu producentowi klejów. Wszystko to układa się w logiczny i konsekwentny ruch likwidacji !
Piotr
2024-12-02 13:53:28
Redakcjo czemu nie piszez o bardzo waznycn sprawach a o głupotach?
Niemcy przejmują port Szczecin Swinoujscie!!
Kanadyjsko-duński sojusz konsorcjów Vittera i SM przejmie terminal zbożowy w Gdyni. Nie udawało się to im za rządów PiS ze względu na ochronę bezpieczeństwa państwa. Dodajmy do tego rezygnację z budowy terminala zbożowego w Gdańsku i plan sprzedaży szczecińskiego terminala zbożowego amerykańskiemu producentowi klejów. Wszystko to układa się w logiczny i konsekwentny ruch likwidacji !
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.