Szczecinianie przecierają oczy ze zdziwienia. Turyści wątpią, czy dotarli rzeczywiście do Zamku Książąt Pomorskich. Wszystko przez iluminację, jaka zawładnęła wieżą widokową oraz skrzydłem jednego z najbardziej charakterystycznych i reprezentacyjnych gmachów Szczecina.
Wielkoformatowa i dość nietypowa reklama na zabytkowych murach - jak widać na zdjęciu - to innowacyjna ozdoba, jakieś nieporozumienie, czy może jednak znak czasów? Czekamy na opinie i komentarze naszych Czytelników. (an) Fot. Mirosław WINCONEK
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
Romek
2017-03-06 10:38:28
Zamek nie wygląda tak codziennie :) Ja się cieszę, że nasz obiekt jest wspierany przez taką firmę jak Enea. Bardzo pomysłowe!
Patrycja
2017-03-06 10:25:11
Spokojnie, spokojnie. Enea jest sponsorem Opery na Zamku, piątkowa premiera była z takim hukiem, bo to pierwsza wspólna. taka inauguracja współpracy. To nie jest na stałe :D
marsbar
2017-03-05 09:50:23
Ja bym nie demonizował. Ogólnie podświetlony zamek nie wygląda źle. A ten mały napis....
Robert
2017-03-05 09:49:12
To była iluminacja na premierę musicalu w operze na zamku, którego to wydarzenia Enea była sponsorem. Podobnie zaświeciła ostatnio poznańska opera. Swoją drogą bardzo ładnie zamek prezentował sie w niebieskich kolorach! Dobrze, że wreszcie Enea nie sponsoruje tylko wydarzeń poznańskich!
M.Dem.
2017-03-05 06:46:45
Miejsce =Zamek i okolice, zasługuje na uwagę co znaczy także
wzrost zainteresowania i zysku ze zwiedzania/turystyki. Więc może reklama się zwróci w sporej części. Chociaż nie wiem, bo to jest UROK NOCY, gdy turyści na ogół śpią.
Co zaś do inwestycji w zmniejszenie kosztów wytwarzania energii (relacja węgiel -śmieci z opinii "Sromotnika Bezwstydnie") ZAMIAST TEJ INNOWACYJNEJ REKLAMY to może by znawcy wytwarzania energii elektrycznej mądrością zaistnieli?
Reklama MIEJSCA jakby WKŁADU KULTUROWEGO POLSKI w te ziemie nie jest złem!
M.Dem.
2017-03-05 06:15:53
Przyciąganie wzroku do Zamku -symbolu miasta i miejsca kulturowego nie najniższej rangi, nie jest złem. Jest to też pewna innowacyjność, wspomagająca przyciąganie wzroku.
No i pomysłowa reklama ENEI także.
W sumie: jestem ZA.
Gargamel
2017-03-04 21:39:00
a następnym reklamodawcą jest McDonald's?
A moż Enea zamiast...
2017-03-04 21:23:39
..zamiast węgla skorzysta z podpowiedzi z Brazylii:
Śmieci, również mogą generować czystą energię. W obszarze metropolitalnym são Paulo, pracuje w składowani śmieci zakład "termoverde solvi", która je przetwarza na metan pochodzący z rozkładu odpadów organicznych. Z przrabianych tam odpadów można wygenerować 250 tysięcy megawatów energii elektrycznej rocznie, wystarczy dla miasto z około 300 tys. mieszkańców. Oczekuje się, że metan wytwarzany w składowiska zapewni wytwarzanie energii na 20 lat.
Sprawdź na: https://goo.gl/1c94gE
(to mój wolny przekład z portugalskiego- -SromotnikBezwstydny)
Mnie już nic nie dziwi...
2017-03-04 20:27:24
Pleban na oś. Majowym krzyż na kościele obudował antenami przekażnikowymi a na ziemi plac kościelny zamienił w parking zarobkowy...Parafianie pochody z obrazami, dzwonkami i kadzidłami odbywają na jezdniach zamiast na swoim "placu defilad"... Więc Enea...mały pryszcz na dużej du.ie!
Katarzyna
2017-03-04 20:26:01
Jak wejdzie w życie uchwała reklamowa to takie reklamy będą zabronione.
Darek W.
2017-03-04 20:23:06
Enea by mogla jakies miejsca pracy dac za to a nie szpecic zabytki - trzeba obnizyc oplate za prad o 70% bo maja za duzo kasy
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.