Poniedziałek, 23 grudnia 2024 r. 
REKLAMA

Zabrakło kart do aquaparku

Data publikacji: 10 stycznia 2018 r. 12:52
Ostatnia aktualizacja: 09 lipca 2019 r. 12:00
Zabrakło kart do aquaparku
 

Karty uprawniające do zniżki do aquaparku w Świnoujściu rozeszły się tak szybko, że... zabrakło ich dla mieszkańców. Poirytowany Czytelnik „Kuriera” nie chce uwierzyć, że karty zniknęły tak szybko i pyta, czy są one wydawane jedynie wybranym osobom. W Baltic Park Molo Aquapark uspokajają, że będą jeszcze nowe karty. Z kolei prezydent Świnoujścia deklaruje, że miasto zakupi ich więcej jeżeli zajdzie taka potrzeba.

Przypomnijmy, że świnoujski samorząd postanowił wykupić 2,5 tysiąca kart uprawniających do 40 procentowej zniżki w Aquaparku Baltic Park Molo. Mogą je dostać mieszkańcy Świnoujścia po wypełnieniu stosownego formularza. Na nasz redakcyjny mail przyszedł list od czytelnika, który krytykuje, jak wszystko został rozwiązanie.

- We wtorek (9 stycznia) poszedłem z wypełnionym wnioskiem do aquaparku po kartę o godzinie 11:00. Ku mojemu zdziwieniu nie było żadnej kolejki ani ludzi w pobliżu, którzy by byli zainteresowani zdobyciem karty mieszkańca.  Pracownica aquaparku poinformowała mnie, że kart już nie ma. Zaczęło mnie zastanawiać, od której godziny mogło zabraknąć kart. Znajoma poinformowała mnie, że była około godziny 9:00 i udało jej się dostać kartę oraz, że nie było dużej kolejki. Jeśli akurat karty skończyły się o 11:00, to by znaczyło, że w ciągu trzech godzin wydano 1500 kart, 500 kart na godzinę, czyli jedna karta co 7,2 sekundy. To technicznie niewykonalne, bo nie pozwala nawet zweryfikować danych z formularza z dowodem osobistym. Pytanie moje ale też innych mieszkańców, z którymi rozmawiałem brzmi: gdzie są karty? - napisał do nas Czytelnik.

Okazuje się, że zawiedzionych mieszkańców Świnoujścia jest więcej. W aquaparku poinformowali nas, że Baltic Park Molo Aquapark dysponował 1 500 kartami, a 1 000 zostało domówionych.

- Ze względu na świąteczno-noworoczny okres urlopowy zamówienie dodatkowych kart było możliwe dopiero w drugim tygodniu 2018 r. i najprawdopodobniej wydawanie kolejnej partii kart rozpocznie się 22 stycznia w recepcji aquaparku. Zainteresowanie bezpłatnymi kartami przerosło nasze oczekiwanie, ale mimo kolejki byliśmy przygotowani i kilka osób jednocześnie obsługiwało recepcję oraz weryfikowało formularz i wypisywało karty. A komu wydano karty można sprawdzić, bo kopie wszystkich formularzy otrzyma urząd w celu weryfikacji zamieszkania lub zameldowania w Świnoujściu. Dystrybucja kart odbywała się zgodnie z kolejnością zgłaszania się do recepcji i doszukiwanie się sensacji jest nieodpowiednie. Przypominam, że jedna karta upoważnia do skorzystania z oferty Baltic Park Molo Aquapark właściciela karty z osobą towarzyszącą oraz dwójki dzieci do 16. roku życia, a dzieci do 1 m wzrostu wchodzą bezpłatnie - komentuje Renata Sobczyńska, dyrektor ds. komunikacji Zdrojowa Invest & Hotels.

Robert Karelus, rzecznik prasowy prezydenta Świnoujścia poinformował, że jeżeli zainteresowanie bezpłatnymi kartami będzie nadal tak duże i przekroczy 2,5 tysiąca zgłoszeń, to prezydent deklaruje, iż zostaną wykupione  dodatkowe ich egzemplarze.

Tekst i fot. BaT

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

Voo
2018-01-10 16:18:03
A co to mieszkaniec ma mieć pierwszeństwo klient to klient
Ratownik
2018-01-10 15:33:06
Ciekawe, ilu będzie korzystało z prysznica przed wejściem do wody?
Alicja
2018-01-10 13:55:49
To musiałaby być niezła kolejka skoro 1500 kart wydano w kilka godzin. Podobno kolejki jednak nie było. Przecież to łatwo jest sprawdzić. Wystarczy z rana 9 stycznia przejrzeć monitoring. Proste. A to, że papiery będą się zgadzać to wcale nie oznacza, że pracownicy nie pobrali druków dla swoich i przynieśli wypełnione. Też proste. Dlatego dla czystości sprawy należałoby to dogłębnie zbadać prostymi metodami, no chyba, że tego dnia monitoring wysiadł, kamery się popsuły. Tak też bywa

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA