Poniedziałek, 23 grudnia 2024 r. 
REKLAMA

Wykoleiła się „czwórka”

Data publikacji: 25 stycznia 2019 r. 18:11
Ostatnia aktualizacja: 09 lipca 2019 r. 12:31
Wykoleiła się „czwórka”
 

Na szczecińskich Pomorzanach ok. godz. 17 doszło do wykolejenia się tramwaju linii 4. Na miejscu pracują służby. Nikt nie ucierpiał. Zostały uruchomione autobusy zastępcze. Ruch tramwajowy wraca już do normy.

(KK)

Fot. Mirosław Winconek (arch.)

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

Boh.Warszawy
2019-01-26 13:52:59
Wszystko pięknie,ale one nie mają prawa degradować otoczenia.Skoro kamienice na trasie przejazdu są spękane,a potworny hałas z tych kwadratowych kół się wydobywa i przekracza dopuszczalną normę,to powinno to już być przedmiotem wyjaśnień.Stan torowisk to zupełnie inna bajka.Chodzi o tabor.Niech on jest stary i zabytkowy,ale niech spełnia normy,niech nie dewastuje całej naziemnej i podziemnej infrastruktury.Przecież Spółdzielnie mieszkaniowe lub wspólnoty gdyby występowały o odszkodowania to Spółka TS by się nie wypłaciły za wszystkie te szkody.No ale dopóki jest społeczne przyzwolenie,procesów nie ma,kasy płacić nie muszą to dengregolada niszczenia postępuje w najlepsze.Media specjalnie też tematu i widocznego problemu nie podnoszą-wszyscy są zadowoleni i szczęśliwi,że coś w ogóle jeździ.
Torowiska
2019-01-26 11:20:03
Torowiska szczecińskie jakie są każdy widzi. Nawet te które były długo i "solidnie" remontowane - patrz kierunek Basen Górniczy, Potulicka - jakoś dziwnym trafem szybko się zaczęły sypać, a to szyna pękła, a to się coś zapadło, a to jeszcze inne zalanie czy też trakcja obiegała od torowiska....No cóż temat rzeka :))
@Boh...
2019-01-26 10:29:29
1. Resorowanie mają i to podwójne, a resorowanie jest od zminimalizowania nierówności torowiska a nie od wyciszania. 2. Ogólnie są cięższe o około 4 tony od podobnych wagonów pl produkcji. 3. Tramwaj jest zdecydowanie bardziej żywotny niż autobus - patrz to co dzisiaj jest zabytkiem a dalej jeździ i przy uczciwym i mniej wymagającym serwisie do dzisiaj by mogło linowo jeździć. 4. W Szczecinie pokutuje wciąż stan torowiska...
Boh.Warszawy
2019-01-25 23:30:41
Albo jesteście głusi z poważną wadą niedosłuchu albo ślepi.Te drezyny mają chyba kwadratowe koła,żadnego resorowania i są potwornie cięzkie-nie na te szczecińskie torowiska.Ja mieszkam w starej kamienicy na Boh.Warszawy.Cała klatka od piwnicy po strych spękana.U rodziców na Mickiewicza-od piwnicę po ostatnie piętro mieszkania spękane.Ktoś tu pisał,że wszystko się trzęsie-tak to prawda jak te"klamoty" się toczą wszystko drży.Jakim cudem taki tabor jest dopuszczany do ruchu właśnie z uwagi na generowany hałas to jest ciekawostka którą odpowiednie urzędy lub służby powinny się zająć.Jest z nimi "wałek" na 100% Nie bez powodu inni się tego złomu wyzbywają.
Robert
2019-01-25 23:05:22
Chyba najgłośniejsze tramwaje jakie do tej pory jeździły po Szczecinie.
@ Kolejny już klamot wykolejony. ???
2019-01-25 22:38:50
A jak to jest? Jakoś wcześniej się nie wykolejały te klamoty. W Berlinie tyle czasu jeździły i było ok. Ujmując - inne klamoty też się wykolejają. Patrz Swing
Kolejny już klamot wykolejony
2019-01-25 20:50:34
Kolejny klamot dewastujący środowisko i infrastrukturę przyległą bezpośrednio do torowisk.Te szroty chyba dzięki dziwnym układom dostają cudem jakieś zezwolenia dopuszczalności do ruchu publicznego.Ciekawe kto ten złom dopuszcza i opiniuje.Wszelkie normy hałasu jaki generuje ten złom dyskwalifikuje go z miejsca do ruchu w przestrzeni publicznej.Jak coś takiego jedzie to szklanki,naczynia ściany w kamienicach ( popękane ) wprowadzane są w rezonans.Kiedy ktoś się w końcu ocknie i wycofa je z użytku.Czekamy na katastrofę,tragedię i ofiary-?
ADAMS
2019-01-25 20:00:14
Te ostatnie kilka wykolejeń bez ofiar to być może ostrzeżenie z góry nim dojdzie do tragedii.

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA