Myślenie ostatnio mile poszukiwane. Ktoś napisał ,że tam parkują samochody-ręce opadają. Nawet słupki betonowe nie pomogą, bo jest źle wyprofilowany skręt w ulicę. Dzisiaj samochody ciężarowe mają 17m i to tylne koła naczepy jadą po chodniku.Proste jak produkcja cepa. To nasi urzędnicy specjaliści zatwierdzają plany przebudowy ,ale któremu z nich chce się pomyśleć-dostają i zatwierdzają ,nawet nie myśląc-bo po co.Dzisiaj projektantom nie chce się profilować łuków na ulicach,najprościej jest to zrobić cyrklem,a że ciężarówki rozjadą krawężniki -miasto zapłaci.
JA
2017-03-30 18:34:30
Słupki powyrywali samochodziarze a teraz my rowerzyści nie mamy na czym siadać.
Aleksandra
2017-03-30 15:09:11
Zauważyłam ostatnio , że autor artykułu ciągle krytykuje wszystko co się dzieje w mieście , a bardzo chwali na Facebooku poczynania kandydatki na prezydenta. To nieładnie i w stosunku do czytelników i gazety , w której jest zatrudniony
Obiektywny
2017-03-30 14:43:25
Ostatnio będąc w Poznaniu widziałem przynajmniej kilka miejsc w centrum wyglądających znacznie gorzej niż to. Nikt z tego powodu nie robi artykułów pt. Wielkomiejskie. To samo dotyczy tam opustoszałych kamienic z ukrywającymi się balkonami przy głównych ulicach, czy też osiedla slumsów przy bezpośrednim sąsiedztwie term maltańskich. Mniej kompleksów!
JA
2017-03-30 13:53:37
Przecież słupki na tym przejściu wyrywają kierowcy parkujący na tym chodniku a płytki połamały ciężarówki skręcające z Wojska Polskiego w Traugutta. Ale Wy zacietrzewieni w swojej żółci widzicie problem w jednośladach? Żal mi Was.
@piesi vs. cykliści
2017-03-30 12:59:20
Zakręć się koło prezydenta to Cię mianuje: "podoficerem ds rozwoju komunikacji pieszej!"
chwilkowski
2017-03-30 12:44:45
Na lukach skrzyzowan o promieniu mniejszym niz 15m nalezaloby stosowac krawezniki wysepkowe o kacie nachylenia ok 45 stopni. Te powoduja ze kola ciezarowek beda zsuwaly sie na jezdnie zamiast wypychac lub wjezdzac na krawezniki. Dodatkowo nalezaloby stosowac kontrole geodezyjna przy odbiorze co 10-ta wielkosc promienia czyli przy promieniu 15 m co 1,5m. Zapobiegac to bedzie roznicom wielkosci promienia na lukach (zakretach) powodowana przez brukarzy
piesi vs. cykliści
2017-03-30 11:08:17
Nie powinno się robić ścieżek rowerowych dopóki nie naprawi się chodników.
Pieszych jest więcej i zgodnie z demokracją mają inwestycyjne pierwszeństwo przed cyklistami
bruk
2017-03-30 10:51:30
Eh, żeby to jeszcze było najmniejsze dno w tym mieście...
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.