Nowa część Outlet Parku przy ul. Struga w Szczecinie zostanie otwarta 25 listopada br. W obiekcie po rozbudowie będzie łącznie 100 sklepów i 900 miejsc parkingowych.
W nowej części pojawią się takie marki jak m.in. Vistula, Vero Moda, Italian Fashion, Diverse, Molton, Unisono, Kubenz, Volcano, Monnari, Świat Zabawek, Giacomo Conti, Maxima i Bruno Zinger. II etap Outlet Park Szczecin został wynajęty w 100 proc.
Jak informuje właściciel obiektu, spółka Echo Investment, Outlet Park Szczecin w ubiegłym roku odwiedziło blisko 2,5 mln osób, a od stycznia do września ponad 2,2 mln klientów. Wiosną rozpocznie się III etap rozbudowy. W planach jest m.in. rozszerzenie oferty o centrum medyczne i nowoczesny klub fitness. Trwają prace projektowe związane z IV etapem.
- Po zakończeniu całości, Outlet Park Szczecin będzie jednym z największych obiektów tego typu w Polsce - mówi Marcin Materny, dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment.
Outlet Park został otwarty trzy lata temu. Oferuje markowe produkty 30-70 procent taniej od cen w regularnych sklepach. Mieści się tam również 7-salowe kino Helios i supermarket Piotr i Paweł.
(g)