Poniedziałek, 23 grudnia 2024 r. 
REKLAMA

Trasa kolejowa odblokowana po wypadku

Data publikacji: 14 czerwca 2018 r. 07:53
Ostatnia aktualizacja: 09 lipca 2019 r. 12:13
Trasa kolejowa odblokowana po wypadku
 

Służbom technicznym udało się w czwartek rano odblokować tory w miejscu środowego wypadku pod Daleszewem, gdzie na przejeździe ciężarówka wjechała pod nadjeżdżający pociąg osobowy. 

Jak poinformowały PKP Polskie Linie Kolejowe w czwartek od godz. 6.00 zlikwidowana została komunikacja zastępcza na trasie Szczecin Podjuchy – Daleszewo Gryfińskie. Przywrócono przejazd pociągów jednym torem na trasie ze Szczecina do Kostrzyna.

W nocy zespoły techniczne wkoleiły skład EZT, który brał udział w zderzeniu. Został on przetransportowany z miejsca wypadku. Prace obejmują teraz jeszcze drugi tor.

Do wypadku doszło w środę ok. godz. 13 na niestrzeżonym przejeździe kolejowym. Pod rozpędzony pociąg osobowy jadący w kierunku Kostrzyna nad Odrą i Zielonej Góry wjechał samochód ciężarowy przewożący drewno. Jego kierowca zginął na miejscu, a do szpitali trafiło 28 rannych osób jadących pociągiem.

(k)

Fot. Marek Lisowski

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

do @ Obecny kolejarz z pod Gryfina
2018-06-14 20:51:41
- ty "drągu rogatkowy", wolę gdy kolejarz pisze (i zamyka odpowiednio) "szlaban" niż gdy Obecny kolejarz pisze "z pod"....Szlaban to z niemieckiego i jest rozumiany w całej Polsce, "drąg rogatkowy" tylko wśród "Obecnych kolejarzy".
Obecny kolejarz z pod Gryfina
2018-06-14 19:55:49
do kolejarza emeryta z Gryfina. Poprawnie kolejarz by nazwał drąg rogatkowy, a nie szlaban!
do Kolejarza
2018-06-14 13:14:20
- przejazd dwutorowy bez "rogatek" i świateł to tylko w demokratycznej Polsce.
Tia
2018-06-14 12:55:48
W tym chorym państwie nie potrafią od lat odpowiednio zabezpieczyć przejazdów kolejowych, gdzie pociągi poruszają się raptem 80 - 120 km/h. A może w końcu należy pozbyć się takich przejazdów na rzecz przejazdów bezkolizyjnych. Im się mażą koleje wielkich prędkości, czyli min. 200 km /h. Pytam się gdzie ? Na jednej trasie Warszawa - Gdańsk, albo Warszawa - Kraków i to może na maksymalnie połowie długości tych tras ? Kolej ma podobno być alternatywnym środkiem lokomocji dla samochodu osobowego, ale nie przy takiej organizacji. Tras, gdzie jest się prędzej pociągiem niż samochodem to chyba za dużo nie ma w pl.
,
2018-06-14 10:16:06
Wiadomo, kierowcy tirów to bezmózgi, ale dlaczego inni muszą przez nich cierpieć.
Kolejarz emeryt z Gryfina
2018-06-14 09:05:52
Dawno,dawno temu był tam szlaban i dróżnik.Komu to przeszkadzało,tym bardziej że ta trasa jest bardzo uczęszczana.

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA