Tir w rowie na drodze krajowej nr 10. Ruch wahadłowy
Tir w rowie na drodze krajowej nr 10. Ruch wahadłowy
Data publikacji: 03 stycznia 2021 r. 21:16
Ostatnia aktualizacja: 04 stycznia 2021 r. 09:50
Fot. Stoją!Stargard
Na drodze krajowej nr 10, niedaleko stacji PKN Orlen, doszło do poważnie wyglądającej kolizji. Tir wylądował tam w rowie. Jak informuje stargardzka policja, kierujący ciągnikiem siodłowym z naczepą stracił panowanie nad pojazdem.
- W wyniku tego zjechał na przeciwległy pas ruchu, a następnie wpadł do rowu - informuje Justyna Siwarska Powiatowej Komendy Policji w Stargardzie. - Mężczyzna był trzeźwy, nie doznał poważniejszych obrażeń. Zdarzenie zostało zakwalifikowane jako kolizja. Ruch odbywa się wahadłowo. (w)
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
czytelnik
2021-01-04 09:45:12
"Na drodze krajowej nr 10, niedaleko stacji PKN Orlen ..." - to brzmi mniej więcej tak, jak "w Warszawie obok kiosku Ruch-u", chyba należałoby w artykule wskazać jakąś dokładniejszą lokalizację zdarzenia, np. w jakiej miejscowości albo na jakim odcinku drogi krajowej nr 10 doszło do kolizji.
@Stach
2021-01-04 09:11:38
S2 i A2 do Warszawy nie jest bliżej a jedynie drożej. Szybciej może być jak sie dyspinuje samochodem jadącym bez problemu 170-180/godz. A2 to droga pomyłka. Jeden pas całkowicie zajęty przez tiry porusza sie 90/godz a na drugi nie da się wbić jak się ma tylko samochód a nie rakietę kosmiczną. Do tego nieustajacy korek na wysokosci Poznania i bramki z oplatami co 30 km. S10 jest niezbędna
Stach
2021-01-04 04:22:29
S10 aby tylko dojechać do Warszawy jest dla Szczecina zbędna bo blizej i szybciej jest jadac trasa S3 i A2 niz przex s10 chyba ze ktos chce jechać do Putinowego Kaliningradu ale i tam moze jechac przez S6
Warszawka
2021-01-04 04:03:03
Przecież do Warszawki ze Szczecina szybciej dojedziesz prxez s3 i a2 niz jadac s10 gdyby nawet była wybudowana
Ronert
2021-01-03 21:25:25
To tylko jeden z wielu przypadków tej bardzo istotnej, przeciążonej, wąskiej, krętej drogi pełnej ciągników siodłowych. To powinien być bezwzględny priorytet dla regionu aby 10 dostosować do parametrów 4 pasmowej drogi ekspresowej. To przecież najkrótsze połączenie aglomeracji szczecińskiej z Warszawą.
Oczywiście nie decydują realia gospodarcze i bezpieczeństwo ruchu, a nonsensowne decyzje polityczne, stąd buduje się nieistotną dla regionu S11 tylko po to by mieszkańcy wielkopolski mogli latem do Kołobrzegu dojechać.
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.