Od poniedziałku 28 lutego ponownie będzie można w pełni korzystać ze stacjonarnej obsługi w Zachodniopomorskim Oddziale Narodowego Funduszu Zdrowia. Dotyczy to siedziby w Szczecinie przy ul. Arkońskiej oraz punktu obsługi w szczecińskich Zdrojach, przy ul. Citroena. Na wizytę w koszalińskiej delegaturze trzeba się umówić telefonicznie.
- Zarówno klientów, jak i pracowników NFZ obowiązują środki ostrożności dostosowane do aktualnej sytuacji epidemicznej w Polsce - zaznacza Małgorzata Koszur, rzecznik prasowy NFZ w Szczecinie. - Na salę obsługi mogą wejść wyłącznie osoby, które mają zakryte usta i nos maseczką oraz zdezynfekują ręce. W strefie oczekiwania na obsługę udostępniona jest połowa miejsc siedzących.
Nadal można zostawiać korespondencję w skrzynce podawczej - przed wejściem do sali obsługi.
- W sprawach ogólnych zachęcamy do kontaktu z Funduszem bez wychodzenia z domu, za pomocą nowej usługi: e-Doradcy - dodaje Małgorzata Koszur. - Polega ona na wideo-spotkaniu z pracownikiem oddziału NFZ. Aby do tego doszło, wystarczy kliknąć w link na stronie internetowej, po czym wybrać dogodny termin, godzinę i temat spotkania. Istnieje również możliwość zapisania się na wizytę w szczecińskiej siedzibie Funduszu za pomocą internetowej rezerwacji wizyt. Jedną z usług, na którą można się umówić przez Internet, są pomiary w samoobsługowym kiosku profilaktycznym.
Przez całą dobę dostępna jest także bezpłatna Telefoniczna Informacja Pacjenta – TIP, pod numerem 800 190 590.
(sag)