środa, 15 lipca 2020.
Strona główna > Wiadomości > Szczeciński magistrat bardziej otwarty

Szczeciński magistrat bardziej otwarty

Szczeciński magistrat bardziej otwarty
Data publikacji: 2020-05-25 07:09
Ostatnia aktualizacja: 2020-05-28 14:25
Wywietleń: 989 456397

Zasady obsługi interesantów w szczecińskim Urzędzie Miasta od poniedziałku (25 maja) zostają nieco zmodyfikowane. Więcej osób będzie przyjmowanych bezpośrednio w magistracie. Nadal obowiązuje jednak wcześniejsza rezerwacja terminu.

Urząd zaznacza, że wszelkie wnioski i inne dokumenty w dalszym ciągu można składać za pośrednictwem urny, poczty i platformy ePUAP.

Terminy znowu biegną

Zgodnie z zapisami Tarczy Antykryzysowej 1.0 od 31 marca zawieszony został bieg terminów m.in.: w postępowaniach administracyjnych. Jednak na podstawie tzw. Tarczy Antykryzysowej 3.0, przepis ten został uchylony.

- W praktyce oznacza to rozpoczęcie lub wznowienie biegu zawieszonych dotychczas terminów ws. decyzji administracyjnych, począwszy od 24 maja br. - informuje Centrum Informacji Miasta. - W związku z powyższym, biorąc pod uwagę konieczność zorganizowania większej liczby wizyt interesantów w Urzędzie Miasta (np. w celu zapoznania stron z aktami lub innych czynności wymagających osobistego stawiennictwa w  magistracie), od 25 maja br. zostaną udostępnione dodatkowe sale, w których – z zachowaniem wszelkich środków ostrożności - będą mogły odbywać się takie wizyty.

Tak jak dotychczas ew. umówienie wizyty inicjują urzędnicy, którzy realizują złożone wnioski.

Nie zawsze trzeba przychodzić

Urząd przypomina, że niezbędne sprawy można załatwiać korzystając z poczty, Internetu i specjalnych urn. Wnioski i podania do Urzędu można:

  • Wysłać pocztą na adres: Urząd Miasta Szczecin pl. Armii krajowej 1,70-456 Szczecin
  • Złożyć za pośrednictwem platformy ePUAP
  • Wrzucać do specjalnie przygotowanych urn, które znajdują się:

- przy wejściu do lewego skrzydła Urzędu Miasta na Pl. Armii Krajowej 1,

- przy wejściu do Filii Urzędu Miasta na Prawobrzeżu, ul. Rydla 39-40.

Warto wiedzieć

- pozwolenie czasowe i zalegalizowane tablice rejestracyjne zachowują ważność do 14 dni od dnia odwołania stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii,

- nie będą nakładane kary pieniężne za niezarejestrowanie pojazdów

Urzędnik podpowie

  • infolinia Urzędu Miasta - 91 424 5000
  • infolinia Urzędu Stanu Cywilnego - 91 424 5277
  • informacja w sprawie rejestracji pojazdów - tel. 91 424 5962, 91 424 5272, 91 424 5963, 91 424 5965
  • infolinia Filii Urzędu Miasta, przy ul. Rydla 39-40  - 91 462 7172 oraz 91 462 8473
  • informacja w sprawie działalności gospodarczej – tel. 91 424 5354   

(ip)

Fot. Sylwia Dudek

Komentarze

Obciąć wynagrodzenia
W związku z tym,że magistrat i jego urzędnicy od kilku tygodni pozorują tylko pracę odsyłając interesantów do E-platform mam pytanie proszę o publiczne odniesienie się.Czy pracodawca wobec tego wprowadzi "postojowe i obetnie urzędnikom wynagrodzenia. Skrócony czas pracy lub jej nieświadczenie w ustawowym wymiarze nie stanowi podstawy do tego by urzędnik otrzymywał pełne wynagrodzenie i pobierał nienależne mu świadczenia.
2020-05-25 10:35:27

Dodaj komentarz

logo hejt stop
Akceptuję regulamin. Link do regulaminu
Pogoda
17
na godz. 15:00
Zobacz prognozę na trzy dni

Filmy

#GaszynChallenge Kurier Szczeciński dla Franka Kępy

Nekrologi

Sonda

W jakiej postaci jesz lody tego lata?

 

W Kurierze Szczecińskim
Pierwsza strona
Kup najnowsze lub archiwalne wydanie Kuriera Szczecińskiego w wersji elektronicznej.
Przejdź do eKuriera
Zamieść ogłoszenie w Kurierze Szczecińskim oraz w wersji elektronicznej.
Daj Ogłoszenie