Zasady obsługi interesantów w szczecińskim Urzędzie Miasta od poniedziałku (25 maja) zostają nieco zmodyfikowane. Więcej osób będzie przyjmowanych bezpośrednio w magistracie. Nadal obowiązuje jednak wcześniejsza rezerwacja terminu.
Urząd zaznacza, że wszelkie wnioski i inne dokumenty w dalszym ciągu można składać za pośrednictwem urny, poczty i platformy ePUAP.
Zgodnie z zapisami Tarczy Antykryzysowej 1.0 od 31 marca zawieszony został bieg terminów m.in.: w postępowaniach administracyjnych. Jednak na podstawie tzw. Tarczy Antykryzysowej 3.0, przepis ten został uchylony.
- W praktyce oznacza to rozpoczęcie lub wznowienie biegu zawieszonych dotychczas terminów ws. decyzji administracyjnych, począwszy od 24 maja br. - informuje Centrum Informacji Miasta. - W związku z powyższym, biorąc pod uwagę konieczność zorganizowania większej liczby wizyt interesantów w Urzędzie Miasta (np. w celu zapoznania stron z aktami lub innych czynności wymagających osobistego stawiennictwa w magistracie), od 25 maja br. zostaną udostępnione dodatkowe sale, w których – z zachowaniem wszelkich środków ostrożności - będą mogły odbywać się takie wizyty.
Tak jak dotychczas ew. umówienie wizyty inicjują urzędnicy, którzy realizują złożone wnioski.
Urząd przypomina, że niezbędne sprawy można załatwiać korzystając z poczty, Internetu i specjalnych urn. Wnioski i podania do Urzędu można:
- przy wejściu do lewego skrzydła Urzędu Miasta na Pl. Armii Krajowej 1,
- przy wejściu do Filii Urzędu Miasta na Prawobrzeżu, ul. Rydla 39-40.
- pozwolenie czasowe i zalegalizowane tablice rejestracyjne zachowują ważność do 14 dni od dnia odwołania stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii,
- nie będą nakładane kary pieniężne za niezarejestrowanie pojazdów
(ip)
Fot. Sylwia Dudek