Szczecin dołączył do grona miast, które promują swoje walory w ramach kampanii #CityWillWait (#MiastoPoczeka). To akcja, która ma na celu promowanie atrakcji turystycznych i zachęcanie do odwiedzin, gdy ograniczenia w podróżowaniu zostaną zniesione.
Członkowskie miasta prezentują swoje uroki za pośrednictwem m.in. stron internetowych czy kanałów w mediach społecznościowych. Przedsmakiem podróży może być m.in. wirtualna wycieczka, a apetyt na zwiedzanie pobudzić mają zdjęcia, mapy panoramiczne czy filmy promocyjne.
Kampania #CityWillWait ma być też odpowiedzią na pandemię koronawirusa i próbą przeciwstawienia się negatywnym skutkom kryzysu oraz wyrazem solidarności miast, które występują pod wspólnym szyldem, promują siebie nawzajem i zachęcają do turystyki wewnątrz kraju. Akcję zainicjowała Gdańska Organizacja Turystyczna. Przyłączyły się już do niej takie miasta jak np. Kraków, Łódź, czy Warszawa.
(ip)
Fot. UM Szczecin