Szczecin dołączył do grona miast, które promują swoje walory w ramach kampanii #CityWillWait (#MiastoPoczeka). To akcja, która ma na celu promowanie atrakcji turystycznych i zachęcanie do odwiedzin, gdy ograniczenia w podróżowaniu zostaną zniesione.
REKLAMA
Członkowskie miasta prezentują swoje uroki za pośrednictwem m.in. stron internetowych czy kanałów w mediach społecznościowych. Przedsmakiem podróży może być m.in. wirtualna wycieczka, a apetyt na zwiedzanie pobudzić mają zdjęcia, mapy panoramiczne czy filmy promocyjne.
Kampania #CityWillWait ma być też odpowiedzią na pandemię koronawirusa i próbą przeciwstawienia się negatywnym skutkom kryzysu oraz wyrazem solidarności miast, które występują pod wspólnym szyldem, promują siebie nawzajem i zachęcają do turystyki wewnątrz kraju. Akcję zainicjowała Gdańska Organizacja Turystyczna. Przyłączyły się już do niej takie miasta jak np. Kraków, Łódź, czy Warszawa.
(ip)
Fot. UM Szczecin
REKLAMA
Komentarze
rot
2020-05-15 10:57:08
Mózgowcy z Ratusza w obcym lengłiczu zachęcają Polaków do odwiedzenia naszego miasta. Brawo, brawo, brwissimo.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
beee
2020-05-14 21:17:27
Żabka na Pl Rodła 1, stosy śmieci pod sąsiednim KFC, nurów szczyny, rzygowiny. W końcu to centralny punkt Fefina
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Ktos
2020-05-14 15:34:32
Jeszcze dodac jacyne witt i mateckiego
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Wieża
2020-05-14 11:58:58
Ale nikt nie mówi i nie pisze o wieży Hansa Tower która będzie już niedługo wizytówka Szczecina i widoczna z każdego miejsca tego miasta
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
do: Marcin
2020-05-14 10:42:23
A tam, czepiasz się. Po "flołting garden" i innych bełkotach językowych to tylko drobiazg.
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.
Marcin
2020-05-14 09:58:35
Powinno być chyba #MiastoPoczeka (#CityWillWait). Nie #CityWillWait (#MiastoPoczeka).
Aby odpowiedzieć na komentarz, musisz być zalogowany.