Wtorek, 05 listopada 2024 r. 
REKLAMA

Śmiertelny wypadek pod Mielnem

Data publikacji: 18 maja 2018 r. 07:42
Ostatnia aktualizacja: 09 lipca 2019 r. 12:10
Śmiertelny wypadek pod Mielnem
 

 

Tragicznie zakończyła się w piątkowy (18 bm.) poranek jazda na podkoszalińskiej trasie z Mielna do Łazów. 20-letni pasażer samochodu opel vectra nie żyje. Cztery lata starszy kierowca w stanie ciężkim został przetransportowany do szpitala wojewódzkiego.

Do tragedii doszło po godzinie piątej. Jak wstępnie ustaliła policja, przyczyną wypadku była nadmierna prędkość. Opel zjechał z drogi, dachował i zatrzymał się na drzewie. Siła uderzenia była tak duża, ze pasażer poniósł śmierć na miejscu. Przybyli strażacy musieli rannego kierowcę wydobywać z zakleszczonego auta. Mężczyznę w stanie ciężkim przewieziono karetką pogotowia do szpitala wojewódzkiego w Koszalinie. ©℗

(m)

Fot. arch.

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

By bylo... Pieszy sie Cieszy - czyli Ha...Ha...Ha...
2018-05-18 23:26:26
A Piesi... to moga rowniez isc/chodzic i PO chodniku "PO-d Prad" czyli i twarza do nadjezdzajacych PO-jazdow... to wtedy juz chyba Nic i Nikt ich nie zaskoczy ???
No to, PO-wiekszyc znacznie ilosci drzew... przy drogach
2018-05-18 23:14:46
I to jeszcze kilkakrotnie, to wtedy juz bedzie wszystko "CaaaCyyy"...do nastepnego tragicznego wypadku ! I zabronic Prywatnych Aut oraz innych mechanicznych pojazdow na drogach...jak to ma miejsce w Korei Polnocnej, jak i zwiekszajac s-PO-wrotem ilosci Chlopow i Koni z dyszlami - gdzie o Babach "na czy pod wozem"...juz wiecej nie ma co ws-PO-minac !!
Precz z przydroznymi drzewami - "po-przesadzac Je" nie co dalej... !
2018-05-18 12:09:59
A dodatkowa zauważyłem że na forum nikt jakoś nie zauważa zalet drzew przy drodze. Raczej wady. Niektórzy myślą nie będzie drzew nie będzie wypadków śmiertelnych. Tak myśleli 70 lat temu: mądrzy ludzi doszli do wniosku: nie będzie zakrętów nie będzie wypadków. Teraz okazuje się że najwięcej wypadków jest na prostych. Więc się robi nawet zmusza przy projektowaniu do wykonania łuków/ zakrętów. A więc drzewa: obniżają temperaturę drogi (szczególnie czarny asfalt się nagrzewa) niższa temperatura to brak kolein , drzewa zasłaniają poranne i wieczorne rażące nisko położone słońce, drzewa są naturalną przeszkodą dla śniegu (zauważyli że płotki śniegowe są tylko przy drogach na polach), drzewa czyszczą powietrze z pyłów (zwiększają widoczność) i dwutlenku węgla. Drzewa zatrzymują porywiste wiatry i aleje wzdłuż dróg pełnią ważną rolę ochronną terenów uprawnych przeciwdziałającą zrywaniu odkrytej gleby przez wiatr jest taki problem, drzewa pełnią rolę ochronną ruchu pieszego wzdłuż drogi jeżeli oddzielają chodnik od drogi (drzewo zatrzyma pojazd który przemieszcza się w kierunku bezbronnych pieszych (kierowca ma ochronę: karoseria, strefy zgniotu, poduszki, pieszy nie ma żadnej i może iść odwrócony plecami do samochodu).
Precz z przydroznymi drzewami - "po-przesadzac Je" nie co dalej... !
2018-05-18 10:33:50
Jak tak dalej pojdzie... to Ludzie Sami sie Pozabijaja - Powybijaja ! Drzewa przy drogach byly dobre w latach 1800... jak Chlop wiozl Babe na wozie - z predkoscia 8-10 km/godz. ! A wogole to: Baba z wozu "koniom lzej" !!

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA