We wtorek (5 września) zostaną uruchomione stanowiska do telefonicznej obsługi interesantów w szczecińskim magistracie. Głównym celem projektu jest ułatwienie kontaktu mieszkańców z urzędem.
Na stanowiskach Centrum Informacji Mieszkańców do telefonicznej obsługi interesantów będzie pracować sześciu konsultantów wspieranych przez specjalistów z merytorycznych wydziałów Urzędu Miejskiego, którzy w razie potrzeby będą udzielać interesantowi pełnej informacji o interesującej go sprawie.
Wybierając jeden numer: 91 42 45 000, będzie można uzyskać niezbędne informacje. Jeśli sprawa będzie zbyt skomplikowana, interesant nie będzie musiał dzwonić pod inny numer, lecz zostanie połączony z odpowiednim specjalistą, który udzieli mu pomocy.
Interesanci w jednym miejscu uzyskają pomoc w wypełnieniu dokumentów oraz kompleksową informację m.in. o usługach świadczonych przez UM, sposobie załatwiania spraw i czasie ich realizacji, wymaganych dokumentach, wysokości ewentualnych opłat, sposobie i miejscu ich uiszczenia,
Telefoniczne Centrum Informacji Mieszkańców będzie działać w godzinach pracy Biura Obsługi Interesantów, tj. w poniedziałki od 7.30 do 18 oraz od wtorku do piątku w godzinach 7.30-16.
(dar)
Fot. Paulina Sikora
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
:)
2017-09-04 16:37:04
@Bartek powiedz to tym od pincet co maja mozliwosc zrobienia tego przez internet a mimo to mega kolejki w miejscach ktore weryfikuja te swiadczenia no ale oni nie maja zaufania do bankow,pewnie kase tylko wyplacaja z bankomatu albo pracodawca placi im w gotowce
Krok do tyłu
2017-09-04 15:05:13
Oczywiście każde udogodnienie jest godne pochwały,ale nie cofajmy się tylko rozwijajmy.Telefonia to przeżytek-Internet to przyszłość i w tym kierunku powinny się rozwijać również instytucje.Nie bać się e-usług,szkolić pracowników,udostępniać mieszkańcom aplikacje ułatwiające codzienne kontakty z armią urzędników i wydziałami.Tu leży klucz do sukcesu i rozładowania kolejek,napięć i poprawy jakości usług a nie stare już archaiczne metody komunikacji z urzędami.
Bartek
2017-09-04 11:27:03
Z rejstracja auta powinno byc tak, ze samemu przez internet wpisuje dane a urzednik tylko sprawdza poprawnosc wpisu i autentycznosc dokumentow, polowa takich okienek i polowa takich bez intenetu i byloby duzo lepiej, a najlepiej by bylo gdyby istnial jeden duzy urzad dla papierkow wysylanych poczta a tablice na stale, minimum zatrudnienia, kosztow, czasu, ale przeciez bezurzyteczne niemoty nie potrafiacy nic innego niz prYbijanie pieczatek musza na nas pasozytowac.
wq
2017-09-04 10:42:22
Taki sam dobry pomysł jak z wydziałem komunikacji. Prosta sprawa jaką jest zarejestrowanie samochodu, graniczy z cudem. Numerki to towar bardziej deficytowy niż mięso z komuny. Dlaczego żaden ważny pierdzistołek nie skieruje tam więcej pracowników? Tak wygląda przyjazny urząd? Kpina i boordel.
halo
2017-09-04 10:16:50
Skoro do BOI jest ciężko się dodzwonić, to co dopiero będzie teraz.
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.