Wtorek, 05 listopada 2024 r. 
REKLAMA

Reklamowa teoria względności

Data publikacji: 27 lipca 2016 r. 15:36
Ostatnia aktualizacja: 09 lipca 2019 r. 11:10
Reklamowa teoria względności
 

Polak potrafi? A jakże! Wystarczy przyjrzeć się odległości (wy)warzonej na dwóch sąsiednich reklamach piwa. Zostały ustawione w Szczecińskim Parku Reklamowym, czyli na terenie u zbiegu ul. Ku Słońcu i Hrubieszowskiej, znanym z fatalnego - bo ponad przeciętnego - zagęszczenia i chaosu billboardowego.

Obie dzieli w linii prostej - niespełna 50 metrów. Co w reklamowej „rzeczywistości" oznacza - jak widać na zdjęciu - aż 2,1 km (!).

- Spora różnica. Może dla niektórych po wypiciu tegoż piwa właśnie tak względne stają się odległości? - żartuje radny Michał Wilkocki, który walczy z chaosem reklamowym, szpecącym publiczną przestrzeń i niszczącymi zieleń billboardami w naszym mieście.

(an)

Fot. MW

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

Ludzie, opanujcie się
2016-07-28 08:10:37
A czy ktoś o zdrowych zmysłach kupuje jakikolwiek produkt tylko dlatego, że zobaczył jego reklamę na słupie?
Gargamel
2016-07-27 17:52:59
Bo jeden pokazuje drogę na wprost, drugi na skróty przez Niebuszewo :)
Kropka
2016-07-27 17:13:30
Co za bzdury. Sezon ogórkowy w pełni ;-)
babaj
2016-07-27 17:12:00
...eeeech, po kilku Bosmankach wszystko się wyrówna ;-)

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA