„Ambasadorami” szczecińskiego zlotu żaglowców mogą zostać członkowie internetowej społeczności. Użytkownicy Facebooka zyskali możliwość regatowego „ozdabiania” swoich zdjęć i skorzystania z dedykowanych, zapraszających grafik.
– Niedawno uruchomiona przez Facebook platforma efektów kreatywnych pozwoliła na przygotowanie specjalnych nakładek, które za pomocą jednego kliknięcia mogą zmienić profilowe zdjęcia internautów, dodając im morskich akcentów – tłumaczy Tomasz Owsik-Kozłowski, rzecznik prasowy finału regat TSR 2017. – Tak przygotowana fotografia zawierać będzie także krótkie hasło: „ZAPRASZAM NA #TOLSZIPY”.
By skorzystać z nakładki z żeglarskimi linami, kotwicą i sterem, wystarczy wejść na stronę wydarzenia „Finał The Tall Ships Races 2017” (http://bit.ly/2tcyrut) i wybrać przycisk „Użyj efektu kreatywnego”. Inną możliwością jest ustawienie jednej z przygotowanych grafik jako zdjęcie profilowe lub zdjęcie w tle. Znaleźć je można w albumie „Pokaż, że jesteś z nami” opublikowanym na oficjalnym fanpage’u imprezy (http://bit.ly/2tbOqIB). Każdy z obrazków nawiązuje do komunikacji regatowej, wykorzystując dobrze znane kolorystykę i logotyp. Na grafikach znajdują się krótkie hasła: „Do zobaczenia w Szczecinie!”, „Zapraszam do Szczecina” czy „Nie mogę się doczekać!”.
Organizatorzy zachęcają do tworzenia wspólnej internetowej społeczności skupionej wokół szczecińskiego finału regat i zapraszania wirtualnych (ale nie tylko!) znajomych do odwiedzenia naszego miasta od 5 do 8 sierpnia. Pomóc w tym może także oficjalny hashtag imprezy #TSR Szczecin.
(z)