Przeprawa nad Regalicą. Połączone przęsła na moście Gryfitów
Przeprawa nad Regalicą. Połączone przęsła na moście Gryfitów
[FILM]
Data publikacji: 05 października 2021 r. 07:55
Ostatnia aktualizacja: 06 października 2021 r. 12:07
Fot. Dariusz Gorajski
Pod koniec sierpnia informowaliśmy o transporcie pierwszego przęsła przebudowywanego mostu nad Regalicą w ciągu ulicy Floriana Krygiera w Szczecinie. Teraz już wszystkie trzy przęsła powstałe na pochylni Wulkan i dostarczone drogą wodną są - jak widać - na miejscu. Trwa układanie nawierzchni.
Most Gryfitów jest jednym z najważniejszych elementów, który prowadzi do modernizowanego układu drogowego w Podjuchach. Długość obiektu (konstrukcji niosącej) wynosi ponad 227 m, a szerokość całkowita to ponad 15 m.
Z kolei budowa węzła drogowego w Podjuchach obejmuje budowę skrzyżowania z wyspą centralną z sygnalizacją świetlną oraz przebudowę ulic Krygiera i Granitowej, znajdujących się w sąsiedztwie.
ale przed i za dróżka wąziutka, brak wykorzystania potencjału obydwu przepraw mostowych, gdzie tu logika?
Shrek z bagna
2021-10-06 20:52:10
W sumie wszystko trwa długo, męczymy się w korkach i nawet może wreszcie coś na tym kawałku miasta skończą.
I niech będzie, że na razie kasy nie było na wiadukt nad rondem, na szerszy dojazd do węzła Granitowa, itd...
Nawet nie pytałbym co dalej z całą trasą od Ronda Hakena do węzła Granitowa,
ale za nic nie rozumiem po co na rondzie wydawać kasę na sygnalizację świetlną?
trep
2021-10-06 11:46:48
Ta inwestycja to pomnik idioty który zakorkował miasto. Kandydaci na prezia w kampanii 2023 mieć na banerach tę inwestycje i inne bzdety jako bezsensownie wydany 110 mln zł.
Robert
2021-10-05 23:45:27
Zamiast tego durnego ronda powinno być skrzyżowanie dwupoziomowe i dwupasmówka do węzła na autostradzie. Bezsensowna ta przebudowa, ze zwężającą się pod górkę jezdnią. Jakby nie można już tych 400 m podciągnąć do węzła. Ktoś w ogóle myśli w tym planowaniu miejskim?
Geniusze z UM pomysl
2021-10-05 12:49:55
Wybudowali z 100 metrow do ronda po 2 pasy w kazda strone, do tego po 2 mosty z 2 pasami w kazda strone, a od ronda wszedzie po 1 pasie i za mostem po 1 pasie. Tu nie trzeba byc geniuszem by wiedziec kto nami rzadzi jesli tak anuje inwestycje. Nie wspomne o zakorkowaniu jeszcze wiekszym Podjuch niz to mialo miejsce przed ta inwestycja. A inwestycja jak inwestycja w Szczecinie -wieczne przedluzanie terminow oddania i glupie tlumaczenia na poziomie 5 latka.
@brawo
2021-10-05 12:49:34
Piotrek, przestań sam się chwalić. I tak Ci to nic nie pomoże. Wypadasz na aut...
HogoFogo
2021-10-05 11:29:20
Jest całkiem nieźle a nawet fatalnie: 13 lat od otwarcia mostu Pomorzan i 15 lat od otwarcia mostu Gryfitów mamy kolejny. Z obserwacji wynika, że za kolejne 14 lat będzie wybudowany ostatni - ten przy Dziewokliczu. Jest szansa, że dożyję tej chwili. Ale dwupasmowej Krygiera na Międzyodrzu to na pewno nie doczekam choćbym jadł tylko szczaw i mirabelki.
obserwator
2021-10-05 10:15:12
ta przebudowa to kolejna kpina, droga donikąd, zamiast połączyć od razu z rondem przy autostradzie to znowu urzędasy nie pomyśleli
Granitowa
2021-10-05 09:44:59
Aby ta przeprawa miała jakis sens to caly odcinek drogi od Gumiencow do drogi a6 musi byc dwujezdniowy po dwa pasy ruchu w kazdym kierunku
@brawo
2021-10-05 09:39:59
Inwestycje to jedno, a ich zaplanowanie i przeprowadzenie to oddzielna całkiem sprawa. Do zaplanowania i przeprowadzenia trzeba ludzi po szkołach technicznych i po części ekonomistów, a nie po prawie.
brawo
2021-10-05 08:56:04
Szczecin jeszcze nigdy nie rozwijał się tak szybko. Ostatnie 3 lata to prawdziwy rozkwit inwestycji w naszym mieście.
Ciekawski
2021-10-05 08:19:37
Szkoda, że dojedzie się do wiaduktu kolejowego, który jest strasznym zwężeniem.
Waldek
2021-10-05 08:15:37
po co te dwa szerokie mosty? przecież co chwilę zwężenia.. bezmyślne
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.