Czwartek, 25 kwietnia 2024 r. 
REKLAMA

Padł system w Funduszu (akt. 1)

Data publikacji: 29 grudnia 2015 r. 14:54
Ostatnia aktualizacja: 11 kwietnia 2021 r. 15:38
Padł system w Funduszu
 

Udało się usunąć awarię systemu informatycznego w Zachodniopomorskim Oddziale Narodowego Funduszu Zdrowia. W tej chwili działa on już bez większych zakłóceń.

Wcześniejsza informacja

Awaria systemu informatycznego w Zachodniopomorskim Oddziale Narodowego Funduszu Zdrowia. Pacjenci dziś, od mniej więcej południa, nie mogą odebrać na miejscu m.in. Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego. Urzędnicy zapewniają, że tym, którzy dziś przyszli po dokumenty, wyślą je niezwłocznie pod wskazany adres.

- To wyjątkowa sytuacja - przyznaje Małgorzata Koszur, rzeczniczka prasowa ZOW NFZ. - Od mniej więcej południa nie działa nam system, nie możemy odebrać poczty elektronicznej, wystawić dokumentów, po które przychodzą ubezpieczeni. Trudno powiedzieć czy jeszcze dzisiaj w godzinach pracy uda się uruchomić system.

Na szczęście dla tych, którzy jeszcze przed sylwestrem chcą odebrać EKUZ lub inny dokument, w środę Fundusz pracuje do godz. 18.00. W czwartek - do 16.00. Rzeczniczka zapewnia jednak, że tym, którzy przyszli po dokumenty dziś, zostaną one wysłane pocztą - w razie potrzeby, nawet za granicę.

Awaria ta nie powinna mieć wpływu na funkcjonowanie systemów informatycznych (np. e-WUŚ) u świadczeniodawców.

(sag)

Fot. Robert STACHNIK

REKLAMA
REKLAMA

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA