Sobota, 12 października 2024 r. 
REKLAMA

Od niedzieli nowy rozkład jazdy pociągów. Zmiany na trasie Szczecin-Poznań

Data publikacji: 11 marca 2023 r. 11:28
Ostatnia aktualizacja: 11 marca 2023 r. 12:28
Od niedzieli nowy rozkład jazdy pociągów. Zmiany na trasie Szczecin-Poznań
 

Dwa pociągi Polregio kursujące w relacji Szczecin - Krzyż w piątki i w soboty wydłużą trasę i pojadą między Szczecinem a Poznaniem. Zmiany w rozkładzie jazdy pociągów wejdą w życie w niedzielę.

"Pociąg nr 88420 relacji Szczecin Główny - Krzyż od 17 marca 2023 r. w piątki będzie kursował w relacji Szczecin Główny - Poznań Główny (jako R87420). Natomiast w soboty od 18 marca 2023 r. pociąg nr 88403 relacji Krzyż - Szczecin Główny będzie kursował w wydłużonej relacji Poznań Główny - Szczecin Główny (jako R78301). Od poniedziałku do piątku pociąg nr 88403 będzie kursował bez zmian relacji" - poinformowała w komunikacie spółka Polregio, realizująca przewozy na terenie Zachodniopomorskiego.

Wśród najważniejszych zmian jest także wprowadzenie w maju zastępczej komunikacji autobusowej na wybranych odcinkach - ze względu na prace modernizacyjne. Chodzi o odcinki Białogard - Rąbino - Białogard (8-15 maja), Koszalin - Nosówko - Koszalin (16-22 maja) i Białogard - Wrzosowo - Białogard (23-29 maja).

Jak podano, w związku z pracami modernizacyjnymi na liniach Szczecin – Berlin oraz Szczecin - Lübeck będą pojawiać się utrudnienia; może zostać skrócona relacja pociągów bezpośrednich, a na różnych odcinkach trasy może być uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa.

Logo PAP Copyright

 

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

zed
2023-03-13 11:00:05
Rząd Morawieckiego utrudnia życie Polakom jak może. Znów wydłużył czas przejazdu na trasie Szczecin-Poznań.
@Lemens
2023-03-12 17:33:58
Trzeba chcieć zrozumieć :) ale wg niego i jego lizusów jest świetnie i na pewno zaraz będziemy mieć znacznie lepsze koleje niż w znienawidzonych Niemczech i Francji :) a jak jeszcze inflacja spadnie do 2% to będziemy bogatsi niż Holendrzy czy Hiszpanie. No i baju baju jestem w raju. Polska mocarstwem regionalnym, która wstała z kolan, żeby upaść na ryj :)
Weronika
2023-03-12 17:09:45
A co mnie marszałek interesuje? Wyjedź z tego naszego krajowego grajdoła i zobacz jak wyglada kolej w XXI wieku we Francji, Hiszpanii, czy Beneluksie. Nie mówiąc już o Japonii czy Korei. Nasza kolej pozostała w XIX wieku, tak jak w innych Bantustanach. To są fakty, nie jakieś pobożne życzenia, że niby nie jest tak źle i super się rozwijamy. Tym dyletantom z PKP nawet wydawanie środków z UE, dzięki którym mamy jakikolwiek postęp, nie wychodzi.
Lemens
2023-03-12 12:30:10
Prezes powinien przejechać się koleją może wtedy zrozumie podróżnych
@weronika
2023-03-12 12:17:19
Nadajesz się do pkp i polregio, proponujemy ciebie na ważne stanowisko bo taki fachowiec który zna linie kolejowe w Afryce i bantustanach to skarb na miarę doradców marszałka
Wojtek
2023-03-12 11:51:19
Co mnie PO czy inne partie obchodzą? Nieudacznictwo na kolei to odbicie totalnego syfu w zarządzaniu państwowych molochów od dekad. Nic się nie zmienia i nawet jak po dobrej zmianie, przyjdzie jeszcze lepsza to PKP nadal będzie zupełnie niewydolna. Swoją drogą obecni mędrcy rządzą już 8 rok. W tym czasie Hiszpania zbudowała cały system szybkich kolei AVE na 300 km/h, a nasi nie potrafią zmodernizować do standardu sprzed stu lat. To jest dramat prawdziwy
@wojtek
2023-03-12 11:08:23
Sięgnij po wiedzę i dowiedz się jak PO zmarnowało czas na renowację kolei i jak to ministerka mówiła "siedzili, pili, lulki palili i nagle pierdyknęło"
Weronika
2023-03-12 10:22:47
Niedługo drezyną będzie można szybciej dojechać niż koleją. PKP już dawno nie ma żadnego wstydu. Dwieście parę km, a przez tą rozbabraną modernizację pociągi mają czasy przejazdu jak w czarnej Afryce. Na dodatek to nie żadna modernizacja jak w krajach cywilizowanych do 250 czy nawet 200 km/h. Nędzne 160km/h i to nie na całym odcinku. To jest hańba i poziom osiągnięć naszego Bantustanu.
Wojtek
2023-03-11 22:50:55
To nie kwestia prędkości pociągów, które notabene mają najładniejszą malaturę w kraju, przyjętą jeszcze za poprzedniego marszałka. To wina wieloletniej, niekończącej się opowieści pod tytułem: Modernizacja linii kolejowej Szczecin-Poznań. Ponad 10 lat i końca nie widać. To jest obraz prawdziwy państwowego molocha PKP
@Wojtek
2023-03-11 21:55:40
To marszałek maluję i poswięca swoją dłonią pociągi Polregio może i przyspieszy przejazd
Wojtek
2023-03-11 17:28:16
No to niespotykany sukces PKP. Może kiedyś jeszcze uda się powrócić do końca XIX wieku, kiedy pociągi ze Szczecina do Poznania jechały poniżej 3 godzin, te 214 km :)

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA