Wtorek, 30 lipca 2024 r. 
REKLAMA

Obsługa za długa. Chciał oszczędzić czas, stracił nerwy

Data publikacji: 25 czerwca 2021 r. 22:28
Ostatnia aktualizacja: 27 czerwca 2021 r. 21:15
Obsługa za długa. Chciał oszczędzić czas, stracił nerwy
Fot. Mirosław Winocnek (arch.)  

Nasz Czytelnik potrzebował dwóch wiaderek gruntu i opakowań tynku. Żeby oszczędzić czas i nie czekać w kolejce w hipermarkecie budowlanym, postanowił zrobić zamówienie internetowe z odbiorem własnym. Liczył na sprawną obsługę, skończyło się na rozczarowaniu. Na odbiór towaru stracił 45 minut.

Pan Mariusz w sklepie Castorama przy ul. Ku Słońcu w Szczecinie zamówił online i opłacił niewielkie zakupy – dwa 25-kilogramowe wiaderka tynku i dwa opakowania gruntu. Zamówienie miało być gotowe do odbioru osobistego w ciągu 2 godzin. I było. Klient na odbiór miał tydzień, pojechał do sklepu po trzech dniach.

– To była sobota, pojechałem odebrać towar po godz. 18 – relacjonuje. – Zgodnie z instrukcją usługi, na miejscu zadzwoniłem na podany na tablicy numer telefonu, jednak nikt nie odbierał. Po kwadransie podszedł jakiś pracownik, poprosił o dane do zamówienia i poszedł. Czekałem kolejne 20 minut. Zauważyłem, że ten pracownik stoi i z kimś rozmawia, tymczasem moje zamówienie nadal nie zostało dostarczone. Pod wskazanym numerem telefonu dalej nikt nie odbierał. W końcu sam wszedłem do magazynu i dopiero załatwiłem sprawę, jeszcze raz podając pracownikowi numer zamówienia. Byłem wściekły, odbiór zamówionego towaru zamiast chwili zajął mi aż 45 minut!

Tak do sytuacji odniosło się biuro prasowe Castorama: „Castorama Polska przykłada ogromną uwagę do jakości obsługi oraz realizacji swoich zobowiązań. Codziennie sieć obsługuje tysiące transakcji internetowych, zdobywając zaufanie coraz większego grona klientów oraz przyczyniając się do oszczędności czasu. Sytuacja, w której klient oczekuje na odbiór zamówienia dłużej niż wynika to z normalnego czasu obsługi jest sytuacją nietypową i nie wpisuje się w standardy naszej obsługi. Jednakże w wyjątkowych sytuacjach np. zwiększonego ruchu lub innych zdarzeń losowych może wystąpić sporadycznie zakłócenie czasu oczekiwania na odbiór zamówienia. Taka sytuacja miała miejsce w opisanym zdarzeniu. Serdecznie przepraszamy klienta za opóźnienie”.

Dla pana Mariusza proste zakupy w Castoramie w formule „Zamów i odbierz” okazały się uciążliwe i nerwowe. – Choć zamawiałem przecież tylko dwa worki tynku i grunt, a nie paletę cegieł – mówi.

(gan)

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

klient
2021-06-27 21:06:25
ja w castoramie na słonecznym czekałem raz na odbiór zamówienia (i to nie internetowego, a z hali) ponad godzinę. kompletne olewactwo w tym g... sklepie. staram się kupowac u konkurencji, ale czasami sie nie da
@ku słońcu
2021-06-26 23:25:38
Miałem właśnie napisać że gdyby mówił po niemiecku to zostałby obsłużony w 5 minut... To ogólne wrażenie z odwiedzania tej konkretnej Castoramy - jest nastawiona na Niemców i klienci - Polacy są w niej właściwie przeszkodą...
sprzedawczyk
2021-06-26 16:29:52
Dobrze mu tak! Niech się cieszy, że nie musiał klęczeć 45 minut! Trzeba kupować w polskich sklepach, a nie w panoszących się na rynku obcych!
Sebastian.
2021-06-26 15:26:31
Trzeba było wpuszczać w krawacie. Klient w krawacie jest mniej awanturujący się.
Pocałujta...wójta
2021-06-26 13:12:49
W Castoramie przy Ku Słońcu klienci są obsłudze całkowicie zbędni, wręcz przeszkadzający. Najlepiej jest pogadać, pohichrać między sobą albo pochować się po magazynach. Najgorsze działy to te na obu końcach hipermarketu: 1. od drzwi-do płyt G-K i 2. materiały budowlane do ogrodu.
W.
2021-06-26 10:25:13
I to jest powód, by biec z tym do gazety? A dziennikarze nie mają nic ciekawszego do opisania? Żałosne.
guciu
2021-06-26 10:23:07
Nerwy konserwy eksport miałka sprawa ....
wiaderko gruntu
2021-06-26 09:19:20
- grunt to "demokracja liberalna", można wybrać sklep jeśli ma się "środki". Każdy od ponad trzydziestu lat (upadku "mininego ustroju) to wie z doświadczenia. Marnować "tintę i bumagę" na takie bzdety o Panu Mariuszu to przesada, lepiej o "zieleni".
okl
2021-06-26 09:17:56
To może się zatrudnijcie i pracujcie w hipermarkecie za grosze--jaśnie pan nie mógł wejść do sklepu i sobie wziąć dwóch wiaderek?
Pogromca nitrasa
2021-06-26 08:56:13
Właśnie ta Castorama przynajmniej na dziale lamp obsługa pierwszorzędna.panie nastawione na rozwiązanie problemów klienta
seweryn
2021-06-26 01:26:59
nie mam problemów w tej castoramie nigdy.
ku słońcu
2021-06-25 23:11:26
Castorama przy ul. Ku słońcu i wszystko jasne. Mam do niej najbliżej, jednak wolę nadrobić km i pojechać do innej. Tu dobrze obsługują głównie Niemców.

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA