– Telefon dzwoni co kilka minut, a gdy się go odbiera, słychać tylko szum. Po chwili nieznany rozmówca się rozłącza. W ciągu jednego dnia miałam nawet trzydzieści takich połączeń! – denerwuje się pani Karolina ze Stargardu Szczecińskiego i prosi „Kurier” o interwencję.
Okazuje się, że nasza Czytelniczka nie jest jedyną osobą nękaną głuchymi telefonami przez pracowników poznańskiej firmy „Eco-Vital”.
– Od kilku dni dzwoni do mnie ktoś z numeru telefonu: 12 397 04 11 – skarży się pani Karolina. – To jest naprawdę denerwujące i jestem tym bardzo mocno zirytowana!
Nasza Czytelniczka opowiada, że pewnego wieczoru, pod koniec sierpnia br., ponownie zadzwonił jej telefon i znowu wyświetlił się podany wyżej numer. Tym razem jednak odezwała się konsultantka, zapraszając stargardziankę po odbiór wygranego przez nią wina do jednej z miejscowych restauracji.
– Zapytałam moją rozmówczynię, czy mogę zadać jej kilka pytań – dodaje pani Karolina. – Gdy się zgodziła, spytałam, czy wie, że dzwoni do mnie już trzydziesty czwarty raz? Zdziwiona konsultantka odparła wtedy: „Liczyła pani?”. Powiedziałam jej że tak, i że jeśli zadzwoni do mnie jeszcze raz, zgłoszę sprawę rzecznikowi konsumentów. Nie jestem jednak pewna, czy pani to usłyszała, ponieważ się rozłączyła.
Zgodnie z zapowiedzią, pani Karolina zainteresowała swym problemem stargardzkiego powiatowego rzecznika konsumentów.
(gra)
Fot. Archiwum: Robert Wojciechowski
Cały artykuł w piątkowym „Kurierze Szczecińskim” i e-wydaniu z dnia 4 września 2015 roku.