Poniedziałek, 23 grudnia 2024 r. 
REKLAMA

Nauczyciele piszą do rodziców

Data publikacji: 19 kwietnia 2019 r. 18:49
Ostatnia aktualizacja: 09 lipca 2019 r. 12:38
Nauczyciele piszą do rodziców
 

„Od dawna nie możemy w pełni skupić się na pracy z uczniami, ponieważ krępuje nas ciągła ingerencja urzędników i polityków” – to jeden z wielu argumentów nauczycieli, którzy wyjaśniają dlaczego podjęli się strajku.

Strajkujący nauczyciele postanowili wystosować listy do rodziców uczniów. W skrzynkach na listy szczecinianie mogą znaleźć żółte kartki zaadresowane „Szanowni Rodzice!”.

„My, nauczyciele Waszych Dzieci, podobnie jak Wy, martwimy się o ich przyszłość” – piszą strajkujący nauczyciele. Przyznają także, że rodzice słusznie oczekują od nich, aby jak najlepiej wykształcili dzieci. Jednak jak twierdzą nie mogą w pełni skupić się na pracy z uczniami, ponieważ krępuje ich ciągła ingerencja urzędników i polityków. „Przytłaczająca biurokracja coraz bardziej utrudnia nam odkrywanie i rozwijanie młodych talentów” – argumentują.

Nauczyciele podkreślają, że nie kierują się egoistycznymi pobudkami. „Łączy nas wspólna trosko o to, aby edukacją kolejnych pokoleń mogli zajmować się najlepsi pedagodzy”.

Jak twierdzą, nie chcą przerwać strajku. Dlaczego?  „Przerwanie strajku oznaczałoby, że nie zależy nam na Waszych Dzieciach”.

Przypomnijmy, że w czwartek odbyły się wznowione rozmowy rządu ze strajkujący nauczycielami. Nie doszło jednak do porozumienia. W związku z tym, tegoroczne matury wciąż są zagrożone. Sklasyfikowanie uczniów klas maturalnych musi się odbyć do 25 kwietnia. Bez tego maturzyści nie będą mogli przystąpić do egzaminu dojrzałości.

Tekst i fot. (kn) 

Sonda

Czy popierasz strajk nauczycieli?
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

Prawda nas wyzwoli
2019-04-22 13:03:57
Więcej przebierania się za krowy,bratania z politykami,rotacyjnych strajków, lajków od PO i nowoczesnej, mazania kredą po chodnikach! W oświacie Polska tuż za Ghaną, tuż przed Filipinami Economist Intelligence Unit nie ma dla Polski litości. W rankingu „Worldwide Educating For The Future Index” Polska wypada w połowie stawki pod względem pozycji i poniżej globalnej średniej, jeżeli chodzi o jakość kształcenia. Wyżej od nas plasują się nie tylko kraje tradycyjnie przodujące w tego typu zestawieniach – jak Finlandia, Nowa Zelandia czy Kanada – ale też te, których Polacy nie skojarzyliby z wysoką jakością edukacji: Meksyk, Kostaryka, Ghana, Rosja. Po pietach depczą nam Filipiny, Malezja czy Kazachstan. Wyniki rankingu tylko potwierdzają status quo: polska szkoła nie jest w stanie przygotować uczniów do rywalizacji z wychowankami zachodnich szkół. Bazując wyłącznie na rodzimym szkolnictwie, Polacy są skazani na konkurowanie ceną, tanią siłą roboczą, podwykonawstwo, ewentualnie podrabianie produktów zachodnich
szczecinianin
2019-04-22 11:04:31
Popieramy reformę oświaty połączoną z podwyżkami płac i zwiększeniem pensum.Nie popieramy politycznego strajku i wzięcia uczniów za zakładników.Izby obrachunkowe wzywamy do dokładnego sprawdzenia żeby za czas strajku nie wypłacać żadnych pieniędzy. Rotacyjny strajk w centrach handlowych i spacerach po słonecznych ulicach w okularkach słonecznych nie może być opłacany z pieniędzy podatników- to byłoby rozdawnictwo!
kocia
2019-04-22 09:54:27
moim zdaniem jedyną słuszną nagrodą za ten strajk i wykazany przez nauczycieli ogólny poziom inteligencji i innych zalet byłaby obniżka wynagrodzeń i likwidacja wszelkich przywilejów. To, że są marni wiadomo było od dawna, ale teraz okazało się jak bardzo ci ludzie nie mają prawa mienić się inteligencją.
czytać ze zrozumieniem 2
2019-04-22 07:55:33
...Przytłaczająca biurokracja coraz bardziej utrudnia nam odkrywanie i rozwijanie młodych talentów” – argumentują....- na czym polega ta biurokracja,wypisanie tematu w dzienniku czy oceny a może brak umiejetności obsługi komputera by to wpisać? ...Nauczyciele podkreślają, że nie kierują się egoistycznymi pobudkami... - od początku chodzi o kasę a co z jakością? ...Jak twierdzą, nie chcą przerwać strajku. Dlaczego?... - brak odpowiedzialności za słabe wyniki w wojwództwie, najniższe w kraju, nie chcą pracować ...„Przerwanie strajku oznaczałoby, że nie zależy nam na Waszych Dzieciach”...- pokazali jak im zależy na dzieciach w trakcie egzaminów, nie przeszkadzało im, by na takowe egzaminy posyłać własne dzieci ...Jak czytam powyższe sformułowania to łapię się za głowę i wygląda na to że to ktoś musiał pisać ze starej kadry ZNP co pamięta jeszcze PRL...-wśród dyrektorów jest wielu, którzy pamiętaja PRL, pora na wymianę niezatapialnych dyrektorów a zastępców dyrektora, którzy brali udział w strajku należy natychmiast usunąć
czytać ze zrozumieniem
2019-04-21 21:08:53
Przytłaczająca biurokracja coraz bardziej utrudnia nam odkrywanie i rozwijanie młodych talentów” – argumentują. Nauczyciele podkreślają, że nie kierują się egoistycznymi pobudkami. „Łączy nas wspólna trosko o to, aby edukacją kolejnych pokoleń mogli zajmować się najlepsi pedagodzy”. Jak twierdzą, nie chcą przerwać strajku. Dlaczego? „Przerwanie strajku oznaczałoby, że nie zależy nam na Waszych Dzieciach”. Jak czytam powyższe sformułowania to łapię się za głowę i wygląda na to że to ktoś musiał pisać ze starej kadry ZNP co pamięta jeszcze PRL.
teść pasierba
2019-04-21 18:27:22
- nie trzeba ustalać które szkoły strajkowały, same się "odustalą", czyli zadziała "niewidzialna ręka rynku" tak ulubiona w "demokracji liberalnej", czyt. kapitaliźmie.
Rodzice
2019-04-21 14:23:25
Uczniowie nie moga byc zakladnikami politycznych ambicji nauczycieli. Nauczyciele jak chca sie sprawdzic w polityce niech wejda na listy wyborcze KOD, Po, nowoczesnej czy PiS.Szkola ma byc wolna od polityki.
Pytanie
2019-04-21 13:33:50
Czy to prawda ze po swietach koniec strajku?
Miss pokoju nauczycielskiego
2019-04-21 12:58:47
Strasznie się martwię o przyszłość Waszych Dzieci, drodzy Rodzice. Dlatego nie będzie klasyfikacji i dopuszczenia do matury. Buziaczki!
@teść pasierba
2019-04-21 12:45:41
Jeżeli byłby bon edukacyjny to najpierw musimy ustalić które szkoły nie zastrajkowały i nie działały na szkodę uczniów. Z pewnością takie szkoły należy nazwać szkołami zaufania publicznego w przeciwieństwie do tych co urządzili sobie strajk rotacyjny spędzając czas na zakupach.
teść pasierba
2019-04-21 10:43:33
Aaaaaaaaaaaaaaaby - poprawić sytuację w szkolnictwie należy (moja propozycja) wprowadzić tzw. "bon edukacyjny", ważny od urodzenia do podjęcia pierwszej pracy. Z takim "kwitkiem" (kasa podatnika) rodzice wybierali by przedszkola, szkoły, uczelnie według uznania względem poziomu wykształcenia, opieki itd. W ten sposób mogli by wpływać na jakość i kształtować tzw. oświatę. Szkoły, mające dobrą renomę miały by zagwarantowane dochody i mogły by dobierać kadrą pedagogiczną na własne potrzeby i pieniądze na wynagrodzenia nauczycieli, mogły by także przejmować szkoły, które padną ze wzgędu na "picie kawki" i brak osiągów w nauczaniu. W obecnym systemie (polskim) żaden rodzic, ten od "pińcet+" i każdy inny nie ma żadnego wpływu na ocenę i kształt tzw. oświaty. Obecny system oświatowy jest niereformowalny w tzw. "demokracji liberalnej", w systemie nakazowy - tak. W Niemczech (przykład "prezesa" na poziom życia) nie można strajkować w "firmach" (szkoły publiczne, urzędy, sądy, zakłady karne itp.) korzystających z tzw. grosza publicznego (podatków), pan Broniarz zamiast "skakać przez płot" musiałby najpierw dogadać z najbliższą gmniną, powiatem itd. i czekać aż ci sypną groszem lub iść "na kasą" do Biedronki.
Najnowsza wersja... ZNP
2019-04-21 00:22:49
Czyli: Zwiazek Nauczycieli Postkomunistycznych !!!
nauczyciele wykształcenie ??
2019-04-20 22:06:25
Przecież oni są w tym zawodzie z przymusu bo z ich wykształceniem, nie ma dla nich nic lepszego, stąd tez nie rezygnują z pracy i nie odchodzą do innych firm/instytucji bo nikt ich nie chce !! wolą zrobić strajk, wziąć sobie dzieci za zakładników i drzeć japy.. Przecież to sa zazwyczaj ludzie po studiach, gdzie robiono po kilka naborów bo nikt tam nie chciał studiować.
Wygaszenie
2019-04-20 21:41:11
Schetyna dal sygnal do wygaszenia strajku
Ktoś
2019-04-20 18:55:17
Nie mam nic przeciwko chęci lepszego zarabiania przez nauczycieli. Trafia mnie jednak jak określają się jedynymi wykształconymi w tym kraju. Te czasy już dawno minęły i niejednokrotnie daleko im do wykształconych w innych zawodach.
gosc
2019-04-20 18:28:48
Powinna powstać lista szkół, które nie strajkowały, do których warto posłać dzieci. Wiadomo, że nie strajkowały szkoły niepubliczne ale wśród publicznych też jest sporo dbających o dobro ucznia.
Siłaczka
2019-04-20 17:13:08
Wszystko dobrze się skończy,będą podwyżki dla nauczycieli.Okrągły Stół dla Oświaty na Stadionie Narodowym pomoże dokonać reformy w oświacie wszystkich zainteresowanych.Naczyciele,uczniowie,rodzice,fachowcy i rząd wypracują nowy model oświaty. A maturzyści niech się nie boją bo matury odbędą się.Wesołych Świąt Wielkiej Nocy
stan skupienia
2019-04-20 16:02:08
Od dawna nie możemy w pełni skupić się na pracy z uczniami, ponieważ krępuje nas ciągła ingerencja urzędników i polityków- cytat z ulotki.Ale czy Broniarz albo Osiński o tym wiedzą że nie możecie się skupić przez 30 lat?
Wujek Dobra Rada
2019-04-20 15:59:47
Wujek Dobra Rada ma dobrą radę dla protestujących.W związku ze zbiórką na rzecz strajkujących rotacyjnie nauczycieli pilnujcie skarbonki!Tak to się bowiem przypadkowo zdarza że te skarbonki jakoś czasami puste są.Może jakiś społeczny czynnik oddolny zarządzi powołanie społecznej rady strajkującej do warty przy skarbonce na zasadzie zaciągu brygady młodzieżowej?
ten tępy naród
2019-04-20 15:53:13
Wystarczy przyjrzeć się strajkowi nauczycielskiemu by odkryć że to jak zwykle polityczna inicjatywa odsuniętych od koryta :) nie mogą się z tym pogodzić.A jak reforma oświaty przecedzi leserów i nieuków oraz zwiększy pensum to się podniesie rejwach aż do .... siedziby POzerów
gosc
2019-04-20 15:31:12
Witam, ja nie brałem udziału w strajku ale brałem udział w komisjach w gimnazjum i w szkole podstawowej. Skoro Pan Radny stwierdził iż w szkołach jest mniej nauczycieli strajkujących niż na listach to najprawdopodobniej mamy do czynienia z wyłudzeniem świadczeń, miasto nie płaci pensji ale opłaca ZUS i NFZ. ...................................... zak Szczeciński radny, bloger i publicysta Dariusz Matecki, udał się z wizytą do szkół, żeby zobaczyć na własne oczy jak wygląda strajk nauczycieli. Przeżył niemały szok. – Jak protestują nauczyciele? Siedzą dwie osoby a reszta w domach. To jest absurd, szczególnie, że krzyczą, że chcą mieć "zapłacone za cały #strajknauczycieli". Byłem sprawdzić w #Szczecin - albo szkoła zamknięta albo prawie żadnego nauczyciela - tzw. "strajk rotacyjny – pisze Matecki.
skąd tutaj KOD?
2019-04-20 15:17:24
Przecież to apolityczny strajk nauczycieli przeciwko spychaniu na margines.Czekamy zatem na Mateusza Kijowskiego z poparciem dla szczecińskiego środowiska nauczycielskiego http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/51,150424,19958209.html?i=5 Wodzu prowadź
aPOlityczny strajk nauczycieli
2019-04-20 15:10:22
Nauczyciele milczeli gdy z budżetu "wyparowało" 250 mld złotych. Dlaczego milczeli? Bo nie mieli pojęcia co to jest budżet i wpływy do budżetu z którego finansowana jest oświata.Teraz mówią o drugiej Grecki. Co za intelektualna porażka naszej pożal się Boże elyty nauczycielskiej przytulonej do Broniarza, Schetyny,Petru i im podobnych
Jechać z PiSem
2019-04-20 14:51:36
Qrwa kiedy ten tępy naród się obudzi i przestanie tylko myśleć o dniu dzisiejszym i utrzymaniu tych debili u władzy, doprowadzą nas do drugiej Grecji , tylko my nie mamy waluty Euro i "podskakujemy" na arenie UE , aona nam pokaże "gest Kozakiewicza" i słusznie za to Kaczor zrobił Polsce.
Jak wy chcecie odkrywac talenty w 35 osobowej klasie?
2019-04-20 14:47:17
Kazik napisał w '12 groszach': "Dalej jazda do roboty jebxxxx nieroby!" ale to tylko cześć problemu z edukacją - biurokracje należy zredukować, pensum podnieść, zredukować liczebność klas (spokojnie zachowacie prace - po prostu będzie więcej mniej licznych klas), byłbym za relatywnie niskimi pensjami podstawowymi (np maks 150% pensji minimalnej), nauczyciel dostaje status funkcjonariusza państwowego (koniec z kubłem na głowie i zastraszaniem przez smarkaterie), reszta pensji nauczycielskiej to dodatek za wyniki i tu byłbym bardzo za tym by dobrzy nauczyciele dostawali bardzo dobre pensje. Pytanie czy nauczyciele chcą takich zmian - z jednej strony poprawa warunków nauczania a z drugiej bycie weryfikowanym i premiowanym za realne wyniki. Do tego rzecz jasna szkoły o zaostrzonym rygorze - dla tych uczniów co maja kłopot z adaptacją - nawet częściowe skoszarowanie.
zarzewie strajku
2019-04-20 14:36:16
Uaktywnili się nauczyciele politykierzy. Z pewnością nie czują potrzeby przygotowań do świąt, bo przygotowali się podczas tzw. strajku rotacyjnego ;))) I niech ktoś powie rodzicom i Polakom że to o godność zawodu a nie o politykę tu chodzi. Żenada, żenada. Poziom oświaty chcą podnieść a gdzie byli przez ostatnie lata? Maszerowali w protestach politycznych i pili kawę w pokojach nauczycielskich odbębniając z podręczników zakreślone teksty. Zobaczcie co się dzieje na Uniwersytecie Szczecińskim, zamkną go z powodu kiepskiego poziomu.Ta deprecjacja wykształcenia bierze się z lenistwa i minimalizmu.Ulotka i jej treść niepodpisana nawet przez Anonima to jaki piękny przykład kłopotów z logiką i polszczyzną.
KOD Szczecin
2019-04-20 13:42:37
KOD jest z Wami. Wspólnie rozwalimy pisowski rząd
oświecony były PISior
2019-04-20 13:19:43
Do rozważenia: Prezes po swoich "wałkach" z budową 2 wież w Wa-wie wie ,że "popłynął" i musi szybko "suwerena " udobruchać , bo wie ,że jak przegra wybory to wyląduje w "pierdlu". Postanowił więc : wydać 18 miliardów na pierwsze dziecko 500 +( z czego 6 miliardów) trafi do bogatych rodziców , a można by zamiast karmić bogatych dać nauczycielom ..., ale to za trudne na prezesa i jego świtę :))
Miszka R.
2019-04-20 12:57:40
Niech mnie ktoś uszczypnie, bo to nie może być prawda i chyba mi się śni. Autor tekstu ulotki prezentuje poziom intelektualny upoważniający co najwyżej do czyszczenia bucików mojemu dziecku, gdybym takowe miał. Infantylizm porażający. Współczuję rodzicom. Za moich czasów (czyli mniej więcej 45 lat temu) wśród nauczycieli również było mnóstwo idiotów, ale chyba jednak nie aż takich.
Niestety
2019-04-20 12:38:49
Rząd nie robi nic by w Polsce było normalnie
Myśl
2019-04-20 12:02:18
Nauczyciele strajkują ponieważ są kiepsko wynagradzani i przeciwko uwstecznianiu edukacji szkolnej, a zarzewiem strajku była "kiełbasa wyborcza" PIS+, czyli piątka Kaczyńskiego, na którą rząd znalazł fundusze (oczywiście z naszych pieniędzy), a nauczycieli "olał". Zdecydowana większość tu komentujących opluwa nauczycieli, ale przy okazji opluwa również swoje dzieci, wnuki, a nawet siebie, bo każdy był przez nauczycieli uczony przynajmniej w podstawówce. Nauczyciele mają teraz wielki dylemat, bo zbliżają się matury, a to dla młodych ludzi moment bardzo ważny, a nawet przełomowy i związany z poważnym stresem. Decyzja, czy zawiesić strajk na ten czas należy do nauczycieli i powinna być przez nas uszanowana.
Szczecinianin
2019-04-20 11:51:12
Ja chciałbym godziwych zarobków nie tylko dla nauczycieli, ale dla wszystkich Polaków.
ingerujący politycy
2019-04-20 10:59:03
Nikt nie podpisał się pod tym apelem.Może byśmy się dowiedzieli jacy PO-litycy ingerują w strajk i działalność nauczycielską.Tow. Broniarz też interweniuje?
Opanowany
2019-04-20 10:54:02
A ja mam życzenia z okazji Wielkiej Nocy dla nauczycieli. Dla tych strajkujących,dla tych niestrajkujących i dla tych na L4. Niech te święta będą dla Was czasem twórczych przemyśleń i Dobrej Nowiny dla odrodzonego życia. Żywy oddźwięk jak ma Wasza akcja protestacyjna oznacza że nie jesteście nieważni czy na marginesie.Wszyscy chcemy dla Was godziwych zarobków ale także chcemy nowoczesnego modelu oświaty dla naszej młodzieży. Zgoda buduje, niezgoda rujnuje.Przecież to prawda że jesteśmy białoczerwoną drużyną! Dajmy sobie szansę.
Zapomnieliście dopisać w tytule
2019-04-20 10:28:14
Nauczyciele KODZIARZE piszą do rodziców.
@popijajać kawkę..
2019-04-20 09:37:57
Tak, tak, jakiś PREZES kazał im się przebierać za krowy i układać idiotyczne pioseneczki. Trzeba być nie lada dzbanem, by nie widzieć, że ci nauczyciele sami robią z siebie pośmiewisko, a chamską roszczeniowością i popisami głupoty wzbudzają coraz większą niechęć.
rodzic
2019-04-20 09:33:29
Nauczyciele, rzućcie tę robotę! Nie nadajecie się do niej. Efekty widać co roku w postaci wyników nauczania. W tym regionie są najgorsze, ośla ławka! Czas na totalną wymianę kadry nauczycielskiej.
Strajk Rotacyjny
2019-04-20 09:32:27
Ale jaja, ale jaja, ale jaja! PO głodówkach rotacyjnych przyszedł czas na strajk rotacyjny. Można kawkę w kawiarni wypić po przedświątecznych zakupach,poplotkować kto się przebrał za krowę. Strajkować nie umierać.A co z uczniami? Jakimi uczniami-odpowiadają strajkowicze- My walczymy o zmniejszenie biurokracji! Ci ludzie mają się za inteligencję????
Men
2019-04-20 09:31:20
Gonić do roboty całe nauczycielstwo! Pensum od tylu godzin co w Europie. Gdzie ZNP było przez 8 lat?
Rodzice dziękują
2019-04-20 09:24:44
Rodzice dziękują tym odpowiedzialnym nauczycielom co myślą o swoich uczniach. Oni nie zawiedli przy egzaminach i nauczyli nasze dzieci znaczenia bardzo ważnego słowa -odpowiedzialność!
do @ rodzic i nauczyciel
2019-04-20 09:19:08
Cyt. z "rodzica i nauczyciela"; A po czym wnosicie?....Ja wnoszę po schodach jeśli są.
popijajać kawkę..
2019-04-20 08:53:58
No czytając większość wpisów , śmiem twierdzić ,że ich autorzy są ofiarami obecnego systemu edukacji , dlatego najwyższy czas na zmiany ! Jednak , aby one nastąpiły nie zachęcimy nauczycieli z pasją płacąc im takie "grosiny" za ich pracę.Poza tym PREZES pracuje nad tym , aby zohydzić reszcie ciemnego społeczeństwa zawód nauczyciela , bo przecież inteligencją trudniej zarządzać...
zak
2019-04-20 00:21:14
Szczeciński radny, bloger i publicysta Dariusz Matecki, udał się z wizytą do szkół, żeby zobaczyć na własne oczy jak wygląda strajk nauczycieli. Przeżył niemały szok. – Jak protestują nauczyciele? Siedzą dwie osoby a reszta w domach. To jest absurd, szczególnie, że krzyczą, że chcą mieć "zapłacone za cały #strajknauczycieli". Byłem sprawdzić w #Szczecin - albo szkoła zamknięta albo prawie żadnego nauczyciela - tzw. "strajk rotacyjny – pisze Matecki.
Zolte papiery... "odwracaja teraz Kota ogonem"
2019-04-19 23:27:08
Czyli: Cyrk na kolkach i jeden Wielki "Bajer Monahium"... !!
Bartek
2019-04-19 23:22:00
Państwo ma zakupić kamery cyfrowe a nauczyciel ma nagrywać wszystkie lekcje, te lekcje mają być wyrywkowo sprawdzane przez komisję edukacyjna i na tej podstawie przyznawane premie bądź pouczenia co ma nauczyciel zmienić w sposobie przekazywania wiedzy. Najlepsi niech zarabiają dwa razy więcej od najgorszych i tyle w temacie. Komu będzie zależało włoży w to serce a czy uczeń zrozumie czy nie to już statystyka, na przestrzeni wielu lat warta ja też sprawdzić. Nie może być tak jak za komuny że wszystkim po równo czy się chce czy nie, pasjonaci powinni dostawać więcej kasy a marudny zniechęcające do przedmiotów lub osoby zbyt wymagające ale nie od siebie powinny dostać nagany. Inaczej nic się nie zmieni, naprwno nie zmienia tego jałowe umysły po jałowych uniwerkach, albo odrealnieni zwiazkowcy, ktorzy ostatni raz byli w dydaktyce 25 lat temu, w dodatku robią sobie na tym kampanię wyborczą ale jak można na kogoś takiego jak zbrodniarz głosować. W normalnym kraju za to co zrobiliście maturzysta były procesy cywilne i byś cię państwo nauczyciele się do trzeciego pokolenia nie wypłacili. Precz z komuną!
Gosia
2019-04-19 23:14:54
Murem za nauczycielami!
Korpo
2019-04-19 22:57:12
Zaiste żałosne to jest że uczniowie pod opieką rodziców nie są w stanie opanowac silnego stresu i muszą brać leki. Mądry rodzic wszak nauczyciele to miernoty powinien wiedzieć jak rozmawiać. Uczniowie rozwiazywac arkusze maturalne przeczytac lektury a nie tylko streszczenia. Cwiczyc jezyk obcy. Do tego nie potrzeba nauczycieli strażników. Czyli jak to jest z nami umiemy uczyć czy nie? A w korporacji niec trzeba mieć swojego papieru, herbaty, kawy itp. Dla dobra przyszlych pokoleń jest ten strajk. Zeby Zosia i Staś mieli dobre warunki do nauki.
obłuda
2019-04-19 22:54:55
a dzieci jak dźwigały ciężkie plecaki i siedziały do wieczora przy zadaniach domowych, tak nadal będą to robić. Nic tu się nie zmieni, bo tu wbrew szczytnym hasłom wcale nie chodzi o ich dobro
Mirek
2019-04-19 22:41:31
Za zaniedbanie obowiązków zawodowych wszyscy na zbity pysk i do pośredniaka. Zobaczycie jak prawdziwa praca wygląda bez trzynastek, dopłat do wakacji i innych dodatków. A jak zachce się wam strajkować u mirka prywaciarza to po 5 min wywali was na pysk tak wygląda życie. Jak PO zamroziła wam płace to jakoś było wszystko cacy, jak likwidowali szkoły i etaty to też siedzieliście cicho. Teraz nawet mi was nie żal, straciliście cały mój szacunek. A strajk kosztem dzieci to już kompletne dno. Gardzę wami strajkujący nauczyciele
I Szkolny...Dlugo-PiS
2019-04-19 22:24:42
W tak "malo inteligentny s-PO-sob"... dzisiejszej R.P. juz Nie rozwalicie !!!
szanowni i PrO-testujacy nauczy-cie-leee...
2019-04-19 22:18:03
Tonacy i POKO-nywany... to PO-dobno i "tepej brzytwy" sie chwyci !! A kiepskiej tancerce czy tancerzowi to PO-dobno i "majtki w kroku przeszkadzaja"...??
PROTEST
2019-04-19 22:12:45
We wtorek protest pod Urzedem Wojewodzkim o 10:00
bolo
2019-04-19 21:03:19
A niech sobie strajkują. I nie płaczcie,że matury się nie odbędą. W 1993 roku jakoś dało się wszystko zorganizować,tylko trzeba chcieć. Polecam lekturę : https://serwisy.gazetaprawna.pl/edukacja/artykuly/1025293,31-marca-calodniowy-strajk-w-oswiacie-ostatni-tego-typu-protest-byl-w-2008-r.html Mnie się wydaje,że nauczyciele to najbardziej kopana grupa z budżetówki.
rodzic i nauczyciel
2019-04-19 21:03:15
Poziom nauczania mierny? A po czym wnosicie? Po wynikach? Pamiętajmy, że na siłę nikomu się wiedzy do głowy nie włoży. Możesz poprowadzić konia do wodopoju, ale nie napijesz się za niego. Tu nie tylko nauczyciel musi się wysilić. Faktem natomiast jest, że klasy mogłyby być mniej liczne i lepiej profilowane z uwagi na potrzeby uczniów w taki sposób, by undywidualizacja nauczania nie była fikcją. Na to jednak rząd i samorządy musiałyby przeznaczyć jakieś fundusze. Zatem - do boju, drodzy rodzice. Wymagajcie od tych i kolejnych rządzących więcej troski w tym zakresie. Idzie o przyszłość nas wszystkich.
ha ha - zatroskana matka
2019-04-19 20:58:25
Jak Twoje dziecko jest przygotowane do życia,skoro strajk nauczycieli doprowadził do brania przez nią leków uspokajających?!?!?!? Jak te dziecko sobie poradzi w życiu gdy przyjdzie poradzić sobie z prawdziwym stresem?
My
2019-04-19 20:34:30
Cwane gapy zmiemiaja narracje :), ciekawe kto im to podpowiedzial?
Rodzic
2019-04-19 20:24:32
Strajk nauczycieli to skandal!Wzięli sobie za zakładników niczemu winne dzieci.Chcą podwyżek,za co?Poziom nauczania mierny,na lekcji 3 zadania do domu 23,rodzic traktowany jak roszczeniowy a dzieci jak sami mówią rozwydrzone i bachory.Skandal.
ojtam
2019-04-19 20:02:57
Belferki garkotłuki idźcie sobie w pioruny strajkować gdzie wam będzie kasza manna na główki spadać i miliony będziecie zarabiać , mamy was serdecznie w tylnej części ciała -wstyd.
rodzic
2019-04-19 20:01:40
Za niedopuszczenie uczniów do matur pozwalniać dyscyplinarnie i wich miejsce zatrudnić nową kadrę nauczycielską na kontraktach Chętni na pewno się znajdą
Kpina
2019-04-19 19:49:52
Zorientowali sie po 2 tygodniach ze domaganie sie 1000 do podstawy potem 30 procent jest zle postrzegane to zmienili koncepcje na wyeliminowanie biurokracji. A my spoleczenstwo mowimy ze nalezy podwyzszyc pensum i wymaganis
Zatroskana matka
2019-04-19 19:45:55
Drodzy nauczyciele. Strajk kosztem bezbronnych dzieciaków !Tego się nie spodziewałam po was, tego się nie robi !Moja córka zaczęła brać silne leki uspakajające bo jej dotąd bezpieczny świat zawalił się .Niepewność w organizacji matury i dalszej promocji .Co ze studiami. To można powiedzieć jej życiowe decyzje ,do tego bardzo poważne stały się elementem waszej gry. Pamiętajcie nie rozgrywa się spraw dorosłych kosztem bezbronnych dzieci które w niczym nie zawiniły .Wstydźcie się!
Ale jaja, ale jaja
2019-04-19 19:14:05
Od początku wszyscy wiedzieli, że broniarskie żądanie 1000+ dla każdego, to tylko taka zmyłka... Nie z nami te numery, Sławku!
Rodzic
2019-04-19 18:46:30
Przestańcie mydlic oczy ludziom. Za te godziny które pracujecie to i tak dużo zarabiacie. Zapraszam do korporacji to zobaczycie co to prawdziwa praca a nie picie kawki w pokoju nauczycielskim. Do roboty a jak nie to wypowiedzenie i do biedronki skoro tak im zazdrościcie zarobków , porozkladacie trochę towaru i pobiegacie raz kasa raz paleciak to docenicie swoją pracę

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA