Sobota, 20 kwietnia 2024 r. 
REKLAMA

„Kurier” pomógł. Pani Wanda nie jest już odcięta od świata

Data publikacji: 21 listopada 2017 r. 14:38
Ostatnia aktualizacja: 09 lipca 2019 r. 11:56
„Kurier” pomógł. Pani Wanda nie jest już odcięta od świata
 

– Miało być lepiej i wszystko na jednym rachunku. Zgodziłam się. I zaczęła się moja droga przez mękę – mówi pani Wanda z Gryfina. Przez kilka miesięcy schorowana starsza pani była odcięta od świata, bo po zmianie operatora telefon w jej domu po prostu przestał działać.

– W lipcu dzwoniono do mnie z UPC z propozycją, bym skorzystała z ich oferty podłączenia do nowego dekodera mojego stacjonarnego telefonu, który do tej pory miałam u innego operatora. Od tej zmiany mój telefon jest głuchy. Do mnie czasami można się dodzwonić, ale ja z nikim nie mogę się połączyć. A dla mnie telefon jest na wagę życia – zaczyna swoją opowieść Wanda Dzida.

Na początku września pani Wanda, korzystając z uprzejmości sąsiadki, zadzwoniła po pomoc techniczną UPC. Zgłoszenie przyjęto, ale nikt nie przyjechał. Gryfinianka napisała więc skargę.

– Jakież było moje zdziwienie, kiedy w odpowiedzi przeczytałam, że to ja odwołałam tę wizytę. Nic takiego nie zrobiłam. Telefon jest mi bardzo potrzebny. Mam wszczepiony rozrusznik serca, jestem rok po wylewie, choruję na cukrzycę i nadciśnienie, więc gdybym nagle potrzebowała pomocy, to mogłabym chociaż po nią zadzwonić – podkreśla starsza pani.

Zmęczona całą tą sytuacją pani Wanda napisała list do naszej redakcji z prośbą o pomoc. Obiecaliśmy dziennikarską interwencję. Zadzwoniliśmy pod wskazany numer do UPC i wyjaśniliśmy (kilkakrotnie przybliżając trudną sytuację naszej Czytelniczki), że potrzebna jest szybka pomoc. Otrzymaliśmy zapewnienie, że technicy będą w mieszkaniu pani Wandy w poniedziałek 20 bm. Jak podkreśla pani Wanda, dopiero interwencja „Kuriera” okazała się skuteczna. ©℗

Cały artykuł w „Kurierze Szczecińskim”, e-wydaniu i wydaniu cyfrowym z 21 listopada 2017 r.

Tekst i fot. Maria Piznal

Na zdjęciu: Pani Wanda cieszy się, że telefon, który od kilku miesięcy milczał, już działa. 

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

.
2017-11-22 06:44:12
Nikt nie powinien się godzić na zawieranie jakiekolwiek umowy przez telefon z szemranymi firmami.
klient
2017-11-21 22:18:15
UPC -nieprzyjazna ludziom! Dotarło?! Brak szacunku dla klienta...totalna zlewka. Ja "walczyłem" z Orange pół roku i nikt nie przyjechał do głuchego telefonu. Najprostszy ich wykręt: to pańska wina! A kto zwróci tej pani pieniądze za wydatek za korzystanie z innego operatora? Panie prezesie w UPC - miej pan honor!
rtg
2017-11-21 20:43:35
jak zwykle olewanie klienta z którym ma się już umowę , dotyczy to wszystkich większych operatorów telekom., kablowych, itp.

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA