wtorek, 22 maja 2018.
Strona główna > Wiadomości > Kasjer konsultantem?

Kasjer konsultantem?

Kasjer konsultantem?
Data publikacji: 2018-03-13 12:44
Ostatnia aktualizacja: 2018-03-14 22:43
Wywietleń: 1159 318129

Pani Jadwiga, nasza Czytelniczka, zwróciła uwagę, że od niedawna w salonie Orange przy al. Wyzwolenia w Szczecinie – największym tego typu w naszym mieście – panie kasjerki nie obsługują już klientów w okienkach w specjalnie do tego wyznaczonym małym, ale zamkniętym pomieszczeniu, tylko przy wyspie w miejscu informacji, na środku salonu.

– Nie podoba mi się taki sposób przeprowadzania transakcji, bo ani kasjerzy, ani klienci nie mają tu żadnego komfortu, a przy pieniądzach trzeba się skupić – mówiła w naszej redakcji. – Na dodatek kasjerki udzielają też informacji, choć kiedyś byli do tego specjalnie wyznaczeni pracownicy. Dziś ich już nie ma. Operator telefonii komórkowej w ten sposób oszczędza? – pyta pani Jadwiga.

Klientka Orange zauważyła również, że do tej swoistej kaso-informacji kolejki stały się większe, a poprzednie pomieszczenie z okienkami stoi dziś puste, zasłonięte banerami.

– Przy operacjach kasowych trzeba się skupić, a w takim miejscu, na środku salonu, gdzie tłoczą się ludzie, na pewno jest to o wiele trudniejsze – stwierdza pani Jadwiga. – Kto podjął taką decyzję, by pogorszyć standard obsługi? – zastawia się starsza pani.

Pytania naszej Czytelniczki zadaliśmy Orange. Oto odpowiedź, jaką otrzymaliśmy z biura prasowego spółki.

„Wielu klientów przychodzi do salonów, by kupić pojedyncze akcesoria, startery prepaid lub uzyskać odpowiedź na swoje pytania. Do tej pory obsługa tych klientów podzielona była na dwa etapy – konsultanta, a następnie kasjera w kasie. Teraz proces ten się skraca, a wszystkimi sprawami, które nie wymagają wiele czasu, zajmuje się jedna osoba. Dzięki temu pozostali konsultanci mają więcej czasu na obsługę tych klientów, których sprawy wymagają więcej czasu. W tym samym miejscu klienci mogą uzyskać także odpowiedź na podstawowe pytania, a także zapłacić rachunki. Rozwiązanie to zastosowaliśmy już w wielu salonach i dostrzegamy szereg korzyści tego rozwiązania, które dostrzegają także nasi klienci. Praca kasjerek i kasjerów w naszych salonach została tak zorganizowana, by mogli oni obsługiwać wszystkich klientów z należytą starannością. Zmiany takie planujemy wdrożyć we wszystkich salonach, które posiadają kasę”.

Pani Jadwiga, której odpowiedź operatora również przekazaliśmy, stwierdza dosadnie: – Praca zdezorganizowana, a nie zorganizowana!

(kel)

Fot. Ryszard PAKIESER

Komentarze

,,,,
@Obs.ryver:to dopiero musi byc januszowy kiosk, w dobie internetu doladowanie telefonu w sklepie to fikcja,zreszta w kazdym markecie sa doladowania ,zabce itd. no ale taki mamy lud soryy
2018-03-14 21:28:04
,,,,,
A po co w ogole chodzi sie do takiego salonu? doladowanie telefonu mozna kupic wszedzie ,a za abonament czy rate za telefon sciaga sie z konta o ile sie je ma...na poczcie sobie idzcie tam jest ,starsze osoby niech kupuja komputery,internet i dzialaja a nie traca czas swoj i innych na tego typu wizyty.Takich osob jest duzo wiecej dezorganizuja codziennie prace poczty,bankow,czasem nawet rachunki w sklepach placa w czasie normalnej kolejki z produktami !!!
2018-03-14 21:26:06
To nie tylko problem szczecina
We wszystkich salonach orange likwidują kasy .... "dla poprawy standardów obsługi" Jedynym wytłumaczeniem jednak jest oszczędność bo nie mozna tu mówic o próbie poprawiania czegoś tylko o sabotowaniu.
2018-03-14 21:04:44
Obs.ryver
Salon ORANGE w Auchan na Oś.Majowym: kasa wiecznie nieczynna. doładowanie telefonu w kiosku np. za 5 PLN kosztuje dodatkowo 1zł.... Czyja wina, gdzie przyczyna? Kto nas łupi i dlaczego?
2018-03-14 09:50:47
poszkodowany-
ORANGE to następna grupa oszustów, podpisana umowa, wpłacona odpowiednia kwota (Orange żądał wcześniejszą opłatę) usługa nie została wykonana zażądałem zwrotu pieniędzy, w odpowiedzi usłyszałem że wpłaconą kwotę mogę wykorzystać w inny sposób-
2018-03-14 09:26:07
klient
na ,,starych" zasadach podpisanie umowy i odebranie dekodera zajęło mi niecałą godzinę, przy nowej organizacji wymiana niesprawnego dekodera, to czas około pięciu godzin oczekiwania, a jak do tego doliczy się jeszcze czas w kolejce ...
2018-03-14 09:16:24
Abn
Znacjonalizowac TP SA, winnych zlodziejskiej prywatyzacji ukarac
2018-03-14 01:47:55
Proste wyjście !!
Olać tych co nas olewają i problem z głowy !
2018-03-13 14:46:30
do @ krzysio-debilek
- przecież nastała "demokracja liberalna", możesz tylko "naskoczyć" jak Tobie pozwolą....Ja nie skomlę tylko idę do konkurencji, przecież jestem "król" ponieważ mam kasiorę...Tyle w temacie - jeszcze dokładniej?
2018-03-13 14:09:20
krzysio
Typowe korpo z debilami w zarządzie - oszczędzają gdzie się da.
2018-03-13 13:35:59

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu
Pogoda
12
na godz. 00:00
Zobacz prognozę na trzy dni

Przez granice

Dodatek specjalny do „Kuriera Szczecińskiego”
Przez granice
CZYTAJ WIĘCEJ

Über die Grenzen

Sonderbeilage der Zeitung „Kurier Szczeciński”
Uber die grenzen
LESEN SIE MEHR

Filmy

Zwiedzanie z prezydentem
Opóźnienia na szczecińskim dworcu
Otwarcie groty
Poprzedni Następny

Nekrologi

kondolencje

Joannie Walczak
W Kurierze Szczecińskim
Kup najnowsze lub archiwalne wydanie Kuriera Szczecińskiego w wersji elektronicznej.
Przejdź do sklepu
Zamieść ogłoszenie w Kurierze Szczecińskim oraz w wersji elektronicznej.
Daj Ogłoszenie
Cyfrowy
„Mirosław Kwiatkowski niniejszym przeprasza za bezprawne naruszenie dóbr osobistych Pana Przemysława Rafała Chmury, których to naruszeń dopuścił się w treści sporządzonych przez siebie artykułów pod tytułem: – „Biuro nieruchomości w przepompowni”, „Pośredników ci u nas dostatek”, „Wypaczone notarialne umowy”, „Notariusze naginali przepisy”, „Czarna dziesiątka mijającego roku”, „Chwasty tygodnia”, „Pośrednicy drwią z Temidy” oraz „Wyrok na notariusza” opublikowanych w Kurierze Szczecińskim odpowiednio w dniach 23 stycznia 2015 r., 13 lutego 2015 r., 27 listopada 2015 r., 28 grudnia 2015 r., 31 grudnia 2015 r., 9 września 2016 r. oraz 11 października 2016 r., a także stronie internetowej gazety, w których to artykułach zawarto nieprawdziwe i niesprawdzone informacje na temat sposobu świadczenia usług przez Pana Przemysława Rafała Chmurę, w czasie gdy wykonywał on zawód notariusza, oraz o rzekomych nieprawidłowościach, których miał się dopuścić przy świadczeniu tych usług. Mirosław Kwiatkowski zobowiązuje się również do poszanowania dóbr osobistych Pana Przemysława Rafała Chmury.”