Szczecińskie Galaxy po raz trzeci zostało uznane za najbardziej rozpoznawalne wśród centrów handlowych w regionie. Otrzymało złoty Laur Klienta oraz Laur Klienta – Grand Prix 2017.
„Laur Konsumenta/Klienta” to organizowany od ponad 10 lat ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach, na podstawie plebiscytu na grupie min. 1000 respondentów. W edycji 2017 zbierane były również głosy w sieci obejmującej ponad 15 000 serwisów.
- Bardzo się cieszymy z pierwszego miejsca, tym bardziej, że naszymi konkurentami były największe centra handlowe regionu - mówi Czesław Jasiewicz, dyrektor CHR Galaxy. - Wygrana to efekt wspólnej pracy najemców i zespołu zarządzającego obiektem.
Naszym wspólnym, nadrzędnym celem zawsze jest zadowolenie klienta.
Wierzymy, że po rozbudowie Galaxy jeszcze bardziej spodoba się naszym klientom i tym samym utrzyma pozycję lidera.
Otwarcie nowej części tego centrum handlowego planowane jest na IV kwartał tego roku. W wyniku rozbudowy GALAXY odda do dyspozycji klientów blisko 60 tys. m.kw. powierzchni handlowej, a liczba salonów i butików wzrośnie do 200.
(g)
Na zdjęciu: Galaxy imponuje przestrzenią.
Fot. Robert Wojciechowski