Piątek, 19 kwietnia 2024 r. 
REKLAMA

Galaxy – wszystko jasne [GALERIA, FILM]

Data publikacji: 09 czerwca 2017 r. 17:04
Ostatnia aktualizacja: 09 lipca 2019 r. 11:42
Galaxy – wszystko jasne
 

Coraz bardziej zaawansowana jest rozbudowa Centrum Handlowego Galaxy w Szczecinie. Latem nastąpi zamknięcie stanu surowego. Klienci na zakupy zostaną zaproszeni w listopadzie. Jednocześnie na budynku trwa wymiana i montaż nowej elewacji. Jak będzie wyglądać, można już zobaczyć na fragmencie ściany od ul. Malczewskiego.

Przy rozbudowie Galaxy pracuje dwustu ludzi. W nowej części dominuje centralny plac przykryty ogromną kopułą. Od czerwca do lipca będzie na niej instalowane szkło. Atrium będzie podobne do istniejącego w starej części, zostanie tu przeniesiona scena i zorganizowany plac zabaw dla dzieci.

- Kończymy stan surowy - mówi Czesław Jasiewicz, dyrektor CH Galaxy. - Rozpoczęły się prace instalacyjne. Trwa wydzielanie lokali dla najemców. Pierwsze z nich przekażemy w lipcu.

W powstającej części będzie 50 najemców. Wśród nich duży fitness klub. Wejdą też nowe marki - m. in. Duka, Aldo, Rossman, Kubenz, Benttoni, a także sklepy dotąd nieobecne w Szczecinie, np. K-beauty 101 - z organicznymi koreańskimi kosmetykami, Homla z wyposażeniem wnętrz i odzieżowa sieciówka Forever 21. Będzie też księgarnia Świat Książki oraz drugi w Galaxy Starbucks.

W nowych wnętrzach mają być jasne kolory i dużo światła. Biel z elementami grafitowymi widać też na zmienianej właśnie elewacji tego centrum handlowego.

- Mówiono, że starta elewacja była oderwana od otoczenia, liczymy na to, że teraz się w nie wpisze i spodoba szczecinianom - mówi dyr. Jasiewicz.

Ściana od ulicy Malczewskiego w części jest już odkryta. Będzie widoczna przed wakacjami. Całość nowej elewacji Galaxy zobaczymy na przełomie września i października br. Do wykonania fasady zostanie wykorzystanych 9,2 tys. m kw. szklanych okładzin, 1, 5 tys. m kw. okładzin włókno - cementowych, 300 m kw. okładzin kamiennych oraz 2,4 kilometra ledów.

Po otwarciu Galaxy będzie miało blisko 60 tys. m. kw powierzchni handlowej i 190 sklepów. Koszt rozbudowy, łącznie z wymianą elewacji, to 140 milionów złotych.

Anna Gniazdowska

Fot. Robert Stachnik

REKLAMA
REKLAMA

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA