Od blisko trzech tygodni mieszkańcy Szczecina mogą robić świąteczne sprawunki dzięki wirtualnemu Jarmarkowi Wielkanocnemu. Natomiast już niedługo na placu Adamowicza i placu Lotników będzie można zrobić stacjonarne zakupy, bowiem 24 marca startuje Szczeciński Jarmark Wielkanocny.
Po sukcesie, jakim okazał się wirtualny Jarmark Bożonarodzeniowy, przyszła pora na edycję Wielkanocną. Przypomnijmy, zimowa odsłona jarmarku to 125 wystawców, prawie 75 tys. wyświetleń oraz 200 tys. interakcji na stronie. A to wszystko przełożyło się na zadowolenie lokalnych przedsiębiorców i satysfakcję odbiorców.
– Od 22 lutego na platformie jarmark.szczecin.eu znajdziemy szczecińskich przedsiębiorców z wielkanocnym asortymentem. Jarmark Wielkanocny Online to kontynuacja zapoczątkowanego już rok temu programu Szczeciński Lokalny Solidarny – tłumaczy Celina Wołosz, rzecznik prasowy miejskiej spółki Żegluga Szczecińska Turystyka Wydarzenia. – Analogicznie do edycji zimowej odwiedzający poruszają się po wirtualnej mapie z konkretnymi alejkami i domkami. Po kliknięciu w wybrany otrzymamy informacje dotyczące oferty oraz możliwości finalizacji zakupów. Wielkanocne dekoracje, wyborne ciasta czy lukrowe baranki stworzone w Szczecinie będą gościć na naszych świątecznych stołach.
Natomiast już 24 marca na placach Adamowicza i Lotników w drewnianych domkach będzie można kupić m.in. miody, tradycyjne wędliny, ciasta domowej receptury, ozdobne jajka, palmy, koszyki, stroiki oraz drobne prezenty. Lokalne firmy mogą wynająć stoiska handlowe, wnosząc jedynie symboliczną opłatę za domek i prąd.
„W celu zapewnienia jak największego bezpieczeństwa zarówno odwiedzającym, jak i wystawcom, na terenie jarmarku nie będą odbywały się żadne wydarzenia towarzyszące, będzie też obowiązywał zakaz konsumpcji. Jarmark potrwa do 28 marca” – czytamy na stronie wydarzenia.
(kn)